För jag har tagit studenten, fy fan vad jag är bra!

Helt jävla underbart. Det är dom enda orden jag får fram nu om studenten.
Det var mitt livs bästa dag från början till slut, ingenting var så där eller helt okej...allt var TOPPEN!!
asså det var verkligen toppen. Började dricka kl 20 över 8 på morgonen och slutade dricka kl. 6 på morgonen en massa timmar senare. Ingen blev föör full och alla vara glada under hela kvällen.

Mottagningen var helt ojämförbar med andras mottagningar, det var helt jävla perfekt, allt var perfekt och maten var såå himla under dunder bar. spruta champange gjorde vi oxå, det va nice när det small och flög ur flaskan!

Kvällen var oxå helt underbar var på BJ och festade järnet med alla kompisarna, pappa, morbror, farbror och hans fru!
Jag var glad över alla presenter som jag fick, inte för att ja inte hade varit glad endå men när jag fick så himla fina grejer så blev det extra mycket glädje i det hela och allt jag fick var verkligen fint och speciellt!

Om ni undrar ngot..fråga??
Jag har nu lagt upp bilder på Bilddagboken Och du klickar hääär------> HÄR så kommer du dit och kan kolla på nästan alla bilder.(det var så himla många att ja inte kunde lägga upp riktigt alla, skulle ej få plats då)

Titta på bilderna, Njut av dom och kommentera gärna - ha en dunder kväll puss å kram alla läsare!


Kommentarer
Postat av: Elin

Sjukt söt student du! :)

2008-06-12 @ 01:53:43
URL: http://es.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0