Zumbas på Uppsalas webbtv.

Här är avsnittet från när vi medverkade i Uppsala-tv. Har bara lagt in reklamen tidigare men här får ni se hela showen. Det är dock välldigt konstigt filmat för man ser inte själva helheten i dansen och man missar många små detaljer eftersom det är mycket närbilder, jag ber om ursäkt för mitt ansiktsuttryck under vissa klipp, hahah. Men annars blev det helt okej. Jaa du ni får se själva och säga till om vad ni tycket!! Besök även www.uppsalatv.se för att kolla in dom andra uppträdandena =)



Klippet ser ni HÄR!!!

-Bless

Kommentarer
Postat av: anonym

binta ursäkta men dina manslår äcklar mig

2008-12-13 @ 04:01:49
Postat av: Anonym

Shiet, ni är gryyyymt bra!

Hela kroppen blir danssugen när man ser er!

2008-12-13 @ 10:29:06
Postat av: m

Okej, efter att ha sett det där klippet har jag lite saker att säga.



U ARE BORN 2 B A LEADER, not a follower.



Man ser att du är den perfekta frontfiguren för eran grupp, att du hela tiden har koll på de andra när du dansar, alltså utan dig skulle era uppträdanden bli kaos.



Jag kan tänka mig att de andra tjejerna kanske känner sig riktigt avundsjuka ibland, för du är vacker, smart trevlig och den allra bästa dansaren av er.

Men det får dem stå ut med för utan dig är zumbas inte mycket!

Jag dissar inte de andra tjejerna, ni är jätteduktiga. Men Binta, du är bästa dansaren.



Du kommer lätt kunna bli något inom dans, men att ta lite fler dansklasser skulle nog vara mycket till din fördel. Det syns att du är självlärd vilket är jävligt bra, men om du tog några avancerade dansklasser då och då skulle du känna dig lite mer säker på teknik och ditt dansande skulle få lite mer finess.



Jag hoppas att få se mer av dig snart!

Fortsätt dansa, du är bra som fan.



(Jag tror du skulle kunna få mycket inspiration om du sökte på SARA GALÁN på youtube, hon är riktigt tung dansare.

Och ni borde lätt ha med det nya tjejdanssteget "DROP DEAD" i er nästa koreografi!)



BLESS N LOVE.



2008-12-13 @ 13:48:17
Postat av: Rigmor

Hej!

Jag såg er dansuppvisning igår (12/12) och ni är grymt bra, lycka till med ert dansande.

2008-12-13 @ 14:55:33
Postat av: Binta

Anonym: Jaa du, en spark av dom muskliga benen skulle du nog inte överleva iaf, vrf anonym? vågar du inte stå för det du skriver?



Anonym: Tack så mycket, vad kul att du blir danssugen när du ser det, hoppas du tar tag i suget :)



m:Tack så jätte jätte mycket, ja jag tycker oxå att jag passar, ansiktet utåt lixom. men det finns nog delade meningar kring det i dansgruppen och därför ÄR jag inte det. Men jag syns väldigt mycket och tar alltid i, även när jag tabbar mig, skämtar typ bort det hela och fortsätter att ha utstrålning så man kollar nog ganska mycket automatiskt på mig. Jag antar att du själv är dansare eftersom du lägger märke till sånt som en dansare gör. Jaa jag vet hade tänkt att ta lite fler kurser faktiskt, fast andra stilar än dancehall!!



Aaa jag vet sara är en helt sjukt duktig dansare.

Jaa du kommer absolut att få se mer av mig, jag älskar att dansa, det är det roligaste jag vet=)



Bless and love back at u!



Rigmor: Jaa tack så jätte mycket, du kommer absolut att få se mer av oss =) kraam

2008-12-13 @ 17:03:35
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej Binta

Jag har foljt din mammas blogg lange nu, och sjalvklart foljer jag din ocksa nu :)

NI e skitgrymma pa att dansa, verkligen :)

Jag hittar inte Zumbas hemsida, kan du lanka till det?

Keep up the good work :)

2008-12-13 @ 17:29:00
Postat av: Isa

Duktiga ni är..=)

2008-12-13 @ 17:48:23
URL: http://missbah.devote.se
Postat av: Tonårsmorsa

Anonym: Först och främst är din kommentar en typisk kommentar för en person som är väldigt missnöjd med sig själv. Jag beklagar att du inte är nöjd med dig själv. Tyvärr är det så många tjejer funkar. Man är missnöjd med sig själv och klankar därför ner på andra tjejer. Jag vet inte varför killar aldrig gör så? Jag har aldrig hört en kille säga till en kille med mindre muskulösa lår: "vilka tjejiga lår du har".



Jag beklagar verkligen att du inte är mer nöjd med dig själv än så. Tyvärr måste jag meddela dig att du kommer inte att må bättre för att du försöker trycka ner andra tjejer. Tvärt om. Det vänds på något underligt sätt tillbaka till en själv.



Jag har skapat Binta. Jag lovar att de muskulösa lår hon har var jag extra noga med att skapa just på det viset!! De har också visat sig väldigt bra för henne att ha, då hon satsar så mycket på dansen. Några kycklinglår hade varit mindre passande för att klara av vissa av de moves hon gör!



Om det skulle ha varit så att du verkligen blivit äcklad av hennes lår, så hade det ju varit enkelt att låta bli att titta på hennes filmer. Men egentligen är jag ganska säker på att det enda som äcklar dig när du ser Bintas lår är din egen avundsjuka.

2008-12-13 @ 19:09:19
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Deylicious

HAHAHA först och främst binta så har du fan världens skönaste mamma för jag hade tänkt kontra mot det där hater inlägget men jag kunde fan inte ha sagt det bättre själv. Du har katt-kropp & du vet att dina "mans-lår" är mitt mål med min träning. Behind every successful person lies a pack of haters.. dont forget it. <3

2008-12-15 @ 02:58:27
URL: http://deylicious.blogg.se/
Postat av: M

Fett tunga på att dansa!!

2008-12-16 @ 21:57:40
URL: http://somomdetaldrigtarslut.blogg.se/
Postat av: Lill Rudie B

pernilla: haha ja ajag länkar till den när den e klar ;)

Isa: tack gumman =)

mamma: jag säger som diana ja kunde inte sagt det bättre själv hahaha min mamma knääckeeeer!! :D

diana: såå sant som dte e sagt "Behind every successful person lies a pack of haters" hahah =)

M: taack så jätte mycket =)

2008-12-16 @ 22:07:46
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0