Födelsedag, Urf & en hög Morsa!

Isatou (lillsyrran) Fyller år idag/imorgon (klockan är över 12 så det blir väll idag, men ja brukar räkna en ny dag efter att jag vaknat, men hon fyller den 7:e iallafall) Och eftersom att festivalen börjar imorgon och hela familjen ska dit så bestämde vi oss för att fira hennes 15-årsdag idag istället, Yippie! Vi åt en massa mumsig tårta,kakor,cokos bollar, muffins och annat gott. hela familjen, kusiner och morbror var här och firade henne och trevligt vart det :)

Sedan så hade mamma fått ont i ryggen eller nått sånt så jag och min morbror och lill kusinen åkte upp på akuten, lämnade av mamma och sedan så skjutsade han mig till Campingen på urf så att jag kunde köpa mitt camping band, så nu är det gjort :) Morbror åkte tillbaka till sjukhuset, jag stannade kvar och mötte mathilde kusinen och Vendela... som fyller år idag. Grattis grattis till dig som blir ens tor kicka nu =) Efter att ha tillbringat några timmar vid campingen begav vi oss hemmåt för att vila upp alla krafter inför imorgon.

Jag gick hem till Rebecca för att hämta lite saker men fastade där och blev kvar i en timme ungefärr. sedan så gled jag, åsa och sofia mot bussen för att åka hem. När jag väl kom hem så hade mamma fortfarande inte kommit hem. då kankse jag ska upplysa om att hon va på sjukan kl 18.00 och jag kom hem vid ca. 23.00. Efter att ha varigt hemma i ca. en halvtimme så kommer hamma och morbror hem.

Mamma skrattade och pratade på ett skit konstigt sätt. och då fick vi veta att hon fått en as stark spruta som gorde henne typ "hög" - hahahhahahha det vare roligaste jag sett på as länge. Hon bah : det här är ju som på tivoli allting bara snurrar å snurrar lixom.. hon vinglade och for om kring i lägenheten och det var ren komedi att se henne..och att höra henne prata ska vi inte ens snacka om, allt hon sa var som om hon bara pratade utan att det hela hade varken mening eller slut, det var dunder, hon är dunder! Tror nog att det var extra kul eftersom att min mamma är nykterist och hon dricker inte eller tar några andra droger, jag har lixom aldrig sett henne full eller på verkad någon gång (vilket jag e glad för)så att se henne i detta tillstånd var faktiskt lite roligt, fast jag skulle inte vilja se henne så flera gånger. Nu ska jag iallafall gå och sova, drömma lite om mina stövlar och invänta UPPSALAREGGAEFESTIVAL 2008 - som startar i morgon den 7:e augustiiii<3


-bless


fv: morbror Ante & lillasyster Isatou<3


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Jag säger som Ken Ring: TA DET LUGNT! ;-)



http://www.youtube.com/watch?v=vPLkI3vW78o

2008-08-07 @ 17:18:47
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Binta

ah vi får se om någon tillåter mig :P

2008-08-08 @ 02:27:12
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0