Välkommen till min nya blogg!

Just nu är jag & mamma osams, jätte trist tycker jag men hon är som hon är & hon vill inte förstå mig för då kanske hon inser att jag har rätt & om jag skulle ha rätt då skulle hon inte ha något att tjaffsa om & om hon inte skulle ha något att tjaffsa om så skulle hennes värld gå i spillror & det funkar ju bara inte.. haha hon e rolig hon den där gamla tanten! Ja du ..kan du tänka dig mamma att jag nu skaffat en blog, jag som alltid varit emot allt som har med bloggandet å göra. ja tror du har dåligt inflytande på mig & tänk dig, att jag tillslut blev som dig & skaffade mig en blog..! du e säkert arg men säkert stolt haha



-Men glöm inte, nu kan jag hänga ut ditt liva lika mycket på min blog som du gör med mig i din :D



PÅ BILDEN - MAMSEGULL & jAG




Kommentarer
Postat av: raquel

asso ni é FETT lika! man tänker inte på dt förrns man ser er bredvid varandra.

2008-04-28 @ 20:48:57
Postat av: Binta

raquel: ja det håller jag med om speciellt på denna bild :)

2008-04-28 @ 20:53:25
URL: http://tonarsdotter.blogg.se
Postat av: Tonårsmorsa

Stackarn´! Vicken stekare du e.

Ja, ja...! Jag har en present till mitt barnbarn som du kan komma och hämta i alla fall. Så stackarn slipper skämmas över att ingen tar upp bajjorna! Vaddå, tänk om du skulle gå på toa och inte kunde spola efter dig! Hur skulle det kännas?

Kram Mamma-som-fortfarande-är-arg-på-dig-men-som-älskar-dig-ändå-och-som-kommer-att-hämnas-på-studentmottagningen-i-talet-om-du-är-taskig-mot-mig! ;-)

2008-04-28 @ 22:39:41
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Binta

haha mmm nu kan jag alltbra hmnas på dig mamsegull ;)

aa aoch jag e fortfarande sur på dig med tönt..haha hoppas bara kippy inte hittar till min blogg oxå:D

aa jag kommer och hämtar den ngn dag men jag köppte bajspåsar igår ju hahahah

2008-04-29 @ 08:45:04
URL: http://tonarsdotter.blogg.se
Postat av: ante

roligt att du skaffat en blogg binta kom bara i håg att den ska andvändas som en utpressning mot den gamla tanten du har till mamma kommer du ihåg när hon...

2008-05-02 @ 15:52:31
Postat av: Binta

Ante (min morbror) hahah jaa tro mig jag har så himla mycket att skriva om asså jag har lixom inte bara tid nu pressar hon mig på datan så ja ska låta henne sitta & när hon somnat ...dååå jääävlar :)

2008-05-02 @ 18:35:36
URL: http://tonarsdotter.blogg.se
Postat av: kurdi

Hej! Jag är en tjej som läser din mammas blogg och så hittade jag din. JAg vill bara säga att du är helt underbart vacker :)

2008-05-02 @ 22:40:28
Postat av: binta

Kurdi: Hej hej tack så jätte mycket kul att du hittade till min blogg via mamma, erkänn bara att min är bättre :)

2008-05-02 @ 22:51:15
URL: http://tonarsdotter.blogg.se
Postat av: Kurdi

Hahaha hmm, ja din lär ju bli intressantare att läsa i och med att du är yngre än morsan men inga illa ment bara :P

2008-05-08 @ 20:02:48
Postat av: Binta

Kurdi: hahah låter nice det ;) närå det e lugnt :)

2008-05-09 @ 10:37:33
URL: http://tonarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0