Måndags mat..

Hello kom precis hem från en skön, lång halvtimme i solariumet så nu är jag på väg att bli brun, färgen har dock inte lagt sig än.. men det kommer nog imorgon ska ni se. Kul att det redan rullat in en massa frågor, mycket dans frågor är ju alltid lika kul å svara på. Jag undrar en sak och det är om någon utav er kära blogg läsare kan o vet lite mer än mig om bloggar/designs osv... det jag vill ha hjälp med är att göra en banner till min blogg.. kan ni så får ni gärna maila mig på [email protected]. Ja juste jag skulle ju ge er (dom som undrat o frågat) en mat uppdatering denna vecka...

Så idag har jag ätit ...
Frukost: 1 rost macka med dubbla lager ost på och ett glas oboy
Mat: Kycklingsoppa och 4 skivor skogaholmslimpa 2 glas Juice
Cigg : 4 cigaretter
1bit fetaost...
1 muffins o ett till glas juice
Och lite godis...
2 skivor skogaholmslimpa med mycket ost och ett glas oboy...(kl. 01.35) sa ju att ja vänt på dygnet

Men jag e ju en natt människa, tidigaste jag lägger mig är 03.00, vilket betyder att jag har några timmar till på mig att stoppa i mig en massa saker, faktum är att jag e på väg till köket NU!! - hahaha
(glöm inte att jag äter frukost mellan 13.00-15.00, så allt b lir försenat, jag har vänt på dygnet)
Jag fyller på listan eftersom... så imorgon så har ja skrivit allt jag ätit en måndag som denna =)

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Här har du en bloggare som gör supersnygg design, hon är bäst på just blogg.se:



http://designbyladydahmer.blogg.se/



Hon tar inte mycket betalt heller. En header kostar typ 150 spänn. Kolla själv. Hon har dessutom precis gjort Egoinas design:



http://ladydahmer.blogg.se/2009/october/ang-egoinas-design.html

2009-10-13 @ 11:29:06
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0