Direkt sändning =)

Sitter just nu i danssalen och kollar på Papis fina koreografi som han lärt tjejerna. Vi har bara en danssal idag för den andra fick inte användas överhuvudtaget, men den användes endå av några, precis som vi fick igår.  Ingen fick ha den men vi hade den endå så det är no big deal. Vi kör på stor grupp i en danssal det är dessutom lite mysigare när alla dansar tillsammans, dom e ju sjukt duktiga och snabb lärda elever med. Dom behärskar 5 olika dansstilar och har fått 5 nya koreografier, dom här är så pass duktiga att man kanske ska ta och starta en ny och bättre dansgrupp med fler stilar än dancehall, det är ju roligare att kolla på flera olika med =) hihi.

Snart så sticker jag iväg till fyrishov men först så ska jag ringa upp mr. B =) Idag så fick jag och Vendela ta sång lektioner, gaah min röst is NOT gjort to singa!! ( om ni hörde mig skulle ni tänkt: vad faaan håller hon på med ) hahaha men jäkligt roligt var det i alla fall och mycket skratt kan man ju lätt säga att det var. Om man vill prata med en männsika så tar man väll kontakt, och gör man inte det så VILL man väll inte prata, eller så har man bara svårt att öppna munnen i just sånna lägen? Du kan inte prata med någon annan och be den prata med personen du vill prata med, gör det själv!


Just nu finns dom bästa dansarna i Uppsala på plats i Stenhagen =)

Grabbsen i limmon till dansen =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ere inte lilla CHARRE :O haha <3

2009-07-21 @ 23:43:38
Postat av: Anonym

ditt håår e skiit fint brukar du permanenta och färga det?

2009-07-24 @ 02:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0