Dansa För mig på Öppethus i Sthlm =)



På fredan, sent på kvällen så ringer min farbrors fru mig och berättar att hennes kompis Zozan som har en dansskola i sthlm behöver någon som kan vikariera för Sean-banan som jobbar som danstränare där eftersom att han hade fått förhinder på lördagen. Det var öppet hus och dom behövde någon som kunde hålla i dancehall kursen som skulle vara i en halvtimme så att man kunde få prova på. Jag helt ranglig å lite smått nervös sa tillslut klockan 11 på kvällen att jag kunde ställa upp =).

Det som absolut inte häner händer mig. till o börja med så försov jag mig. Så jag kom lixom dit när kursen skulle börja men dom täckte upp för mig o det gick bra. Sedan så hade jag inga skor så jag fick köra i strumpor, jag hade ingen aning om hur dom dom brukar udervisa där så jag körde på, ingen musik heller så jag fick ta vad dom hade o jag hade ingen aning om hur jag skulle lägga upp det eller vad jag skulle köra så jag bara körde på, och trotts allt detta så gick det endå hyfsat bra, det hade kunnat bli kaos lixom, men det gick bra. Och det som var roligt var att en tjej kom fram till mig och sa att jag förklarade saker o ting jätte bra så att man förstod direkt, å e det e ju sånt en tränare vill höra...riight?!

Hur som helst så gick allt jätte bra och nu på lörag som kommer, alltså den 31/1 så ska jag hålla i dancehall klassen igen på öppethus så kom dit alla Stockhomare (eller uppsalabor) som har lust å prova på å dansa för mig.Det kostar 60kr och det börjar kl .14.30 - 15.00  det finns en massa andra danskurser som ni också kan prova på här e schemat.
12.00 - Salsa
13.00-Merengue - cumbia- bachata mix
14.00 - reggaeton
14.30 - dancehall-Ragga mix (Bintas)
15.00- Magdans
15.30 - lapdance aerobics
Upplandsgatan 49 Lördag kl. 12.00-16.00 Söndag kl:14.00-18.00 (T-banan-Odenplan)

- Se u guys there


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman roligt att du ska köra klass igen =) jag kommer på lör ska nog vara där till kl 14.00 el till 14.30 (din klass hehehe...) men vi får se hur mycket jag orkar om jag ens gör detmed den här magen men ombytt och redo på dansgolvet ska jag vara iaf hehehe... ska vi åka tillsammans?? puss puss

2009-01-29 @ 12:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0