2 gatubarn & 1 förkylning

Den tråkigaste & Jobbigaste söndagen på länge..
Det har absolut inte hänt någonting idag, har varit lite smått sjuk och haft ont i halsen troir jag har blivigt förkyld.
Skulle ha träffat Sofia idag men eftersom att min mobil dog när jag var ute och kunde inte ladda den förrens efter 2 timmar så kunde hon inte få tag på mig, så det där med att träffa henne blev uppskjutet till imorgon och då ska jag träffa henne :)

Det har varit lite kallabalik i Nybygår under 2 dagar för min del för andra har det varit veckor.. Lite smått jobbig när ens syrra är inblandad och människor man faktiskt gillar, men det är barn jag snackar om & förr eller senare så kommer barnsligheterna gå över. Lite tråkigt när vuxna lägger sig i utan att veta bakgrunden till vissa saker bara.

Dock är jag väldigt irriterad på 2st gatubarn, ja menar det bokstavligen för ingen av dom vet vad "att sitta hemma ibland" betyder (den ena är min syster) & den andra ska vi icke nämna i min blogg, vi kallar henne xx =). så alltså xx lånade något från mig hade på sig min alderles nya fina "grej" sedan så lämnar den personen det i min syrras rum... och där i från har den försvunnit. alltså spårlöst borta.

Borde xx inte ha lämnat det till mig eftersom att dte var min?? eller hade hon lagt den hemma men trott att hon la den i min systers rum??. Eller är det min systers fel bara för att det är hennes rum?? Hon lämnade inte den där och hon hade inget ansvar för att den skulle komma tillbaka heller?? NU vill jag höra från min läsare vems fel var det??

Enligt mig är det xxs fel, men jag skiter i innan denna vecka är slut ska jag ha en ny "grej" eller så ska min komma fram. hannars har tjejerna ett helvette framför sig dom sent kommer att glömma, DET kan jag lova. För jag ska ha min "grej"=)

God natt mina läsare, nu är min näsa helt igen täppt ska snyta den
och nu kommer även odågan hem & jag ska hem till mig sova puss<3<3<3


Kommentarer
Postat av: sssssssss

hah det är xxs fel :)

2008-06-18 @ 01:27:47
Postat av: Yrsa

Det är xx som varit oansvarig och därför är det henne du ska prata med, inte din syster.



Jätte fin bild på dig btw

2008-06-19 @ 09:35:51
Postat av: N-enna

hejsan jag tycke de är xx´s fel för de va hon som lånade den inte din syster. så jag håller med dig där :D

2008-06-20 @ 13:18:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1934

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0