Uf rastas release fest på Orange Onsdag 3:e December!!

En tjejkompis till mig som heter Fatma har startat ett eget företag som säljer fina t-shirtar med coola rasta tryck på.
Imorgon kommer företaget att ha sin release fest på orange i uppsala där det kommer att vara modevisning och uppträdanden. Tröjorna kommer självklart att säljas på plats och en viss del av pengarna som dom får in kommer att gå till Palestina. jag själv ska uppträda med min dansgrupp zumbas men ska även vara med och gå på modevisningen!

Jag tycker att ni alla som inte har något särskillt för er imorogn ska ta en titt för bi Orange och vara där kl 19.00.
Ta med er plånboken för en massa t-shirtar ska säljas, men det finns inte hur många som helst av varje tryck så det blir den som kommer först till kvarn som får mala =) Och åter igen: Be There!


Kommentarer
Postat av: :)

hej! jag har en fråga bara. vart kommer t-shirtarna att säljas sen? jag bor inte i uppsala tyvärr så kan inte ta mig till orange. men skulle gärna vilja köpa t-shirtarna på annat sätt om det är möjligt?

2008-12-04 @ 10:31:36
Postat av: Binta

:): än så länge så vet jag faktiskt inte hur t-shirtarna ska säljas men jag kan höra med min vän och se om hon kanske kan skicka en tröja och att du sätter in pengar på hennes konto i sånt fall?!

2008-12-04 @ 19:43:19
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Fatma

Hejj, det är mig du ska kontakta om du vill ha en tshirt!

2008-12-06 @ 00:00:38
URL: http://fatmamadeleinemassry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0