Nu ska jag sova, God Natt!

Onsdag var en stressig dag. Det började med att jag vaknade tidigt, kastade mig in i duschen för att sedan dra hem till mamma för att bli intervjudav och plåtad av expressen vilket gick jätte bra, tror nog dom fick en heldel bra bilder med för fotografer pepprade på olika ställen i och utanför huset i tusen olika positioner typ :P haha. Efter det så åkte jag mamma och Mabou direkt till stenhagen där vi mötte upp Mathilde, Vendela, Selam och Malika eftersom att vi skulle på en annan intervjuv och plåtas och filmas igen men den här gånen så var det för Unt och då handlade det mer om dansen. Kul var det i alla fall, riktigt kul. Fotografen ville ta kort på oss när vi dansade så vi körde egenom en å annan koreografi medans han sprang upp i våra ansikten och tog en massa bilder. Men det hela gick bra och jag vet att han fick grymma bilder, hoppas bara att han väljer ut dom bästa.

Jag har absolut ingen aning om vad jag gör uppe den här tiden får ialla fall lite sov morgon eftersom att jag inte ska vara i stenhagen försen halv 5 eftersom att audition börjar klockan 5, kom dit allihopa, ju fler... desto roligare. Förresten vad tycker ni om min nya design? Jag gjorde den faktiskt igår natt då jag absolut inte hade något bättre för mig än att ändra min bloggs utseende. Jag älskar den nya headern och designen, älskar färgerna och allt passar så bra ihop med varandra på något sätt, kul att ändra utseendet på bloggen med. Mina planer nu i helgen blir väll inte så mycket mer än att ta det lugnt på lördag så jobbar vi med dansen hela dagen från morgon till kväll, vilket ska bli riktigt roligt faktiskt. Först så uppträder vi utanför dragarbrunnsgallerian klockan 11.00 på morgonen och fram till klockan 15.00 sen vi 18.00 (någonstans där på eftermiddagen-kvällen) så ska vi hålla i en workshop och lära ut lite dancehall och sedan klockan 24.00 så ska vi uppträda på ett hotell. Så... med andra ord så är min lördag fullbokad.

På fredag har jag absolut inga planer alls, vet inte om jag vill hitta på något och kanske gå ut med tjejerna här i Uppsala, vilket var ÅR & DAR sedan det gjordes (speciellt i Uppsala) det skulle vara kul, plus att dom öppnar en ny klubb här i Uppsala. Men det jobbiga är att vi ska vara på stan dagen efter redan klockan 10.00 på morgonen vilket gör det jobbigt att gå ut kvällen innan. Så vi får se hur jag gör, inget bestämt än så länge iallafall. Jag hoppas att ni har haft en bra dag iallafall =)

Bless n Love



Kommentarer
Postat av: Anonym

vacker du är!

vart har du köpt din tröja, den var jätte snygg!

bless

2009-09-12 @ 19:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0