Binta

Hejsan mina kära läsare. Jag har varit as duktig idag och fixat en massa massa saker tillsammans med Mathilde och vendela har hämtat ut en dator med och fixat o trixat med bredbandet som inte har fungerat som det ska, vilket det gör nu =). Vi har fixat affischer, och tryck som ska tryckas på tröjor och vi har fått as bra feedback på våran lillagrej som vi nu håller på med. Jag är i Uppsala och ikväll så öppnar den nya klubben Kalas, jag tror nog att vi ska ta en sväng förbi där men det blir dock ingen sen kväll, eftersom att vi ska upp tidigt och uppträda i stan. Först så kör vi utanför dragarbrunsgallerian mellan 11.00 - 15.00 (vet inte exakta tiden eller exakt hur många gånger som vi kör ) Just nu så sitter jag och mathilde här hemma hos mamma och vi ska snart till min lägenhet för att fixa i ordning oss. har ju lovat att klädblogga med så jag lägger väll in ett litet inlägg om dagens outfit ( hahaha det känns fett töntigt o säga det där, men jag har ju lovat att göra det nån gång då och då) Vi hörs mer lite senare =)

bless n Love<3






Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Här går det att kommentera, men inget av dina inlägg som är skrivet efter detta går att kommentera. Jag vill bara veta varför Mathilde grät?



Sen angående videofilmerna ni skulle kolla. Får jag gissa att du somnade inom 15 minuter? Haha...

2009-09-12 @ 07:30:14
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0