Sämbou & Jag = New York

God kväll mina glada blogg läsare, nu har jag fått tillräckligt med kommentarer så nu får ni en uppdatering. Juste nu sitter jag hemma hos Sambo och luktar curry. Jag har käkat fetaste curry mackan på subway och jag luktar fortfarande curry, plus att jag har ont i magen. Idag blev jag väckt vid halv 12 ungeffär då sambo plingade på min dörr och möttes utav en ny vaken och väldigt trött Binta. Efter det så fixade jag till mig, duschade, städade och käkade innan jag drog iväg till danssalen i stenhagen för att träna Young Vibez. Dom fic sin första korreografi idag och riktigt nöjd blev jag med den... med tanke på att jag gjorde den på plats och tjejerna satte stegen på slutet väldigt bra med =). Det har varit en välsigt seg dag idag och jag längtar bara tills det ska bli helg, är faktiskt lite smått sugen på att gå ut, det var ju ett bra tag sedan jag klubbade... men tror endå inte att jag pallar det, om jag ska vara helt ärlig.

Jag blir nog kvar i Uppsala i helgen i alla fall, känns skönt faktiskt.. men man vet inte om jag får någon flipp och drar till Stockholm. Jag har ju en tendens att försvinna så där, helt plötsligt. Är det någon annan än jag som har fastnat på spelet restaurant city på facebook?? aja det är galet kul och är typ det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag sover... haha det är sjukt beroende framkallande ( Tack savii ) hahaha det är typ lite grann som sims, om ni spelat det... fast det är roligare och inte alls lika komplicerat =).

Sitter som sagt hos sambo som har flyttat till min sida av stan och numera så bor vi grannar yeheey =) Nu hinner vi umgås mer när vi bor så nära eftersom att jag oftast är i Uppsala en snabbis bara, har typ glömt mina vänner :O nää skojja bara haha men det blir svårt att hinna träffa folk om man kanske bara har någon timme över, för oftast så är jag ju bara här när jag dansar. Jag pratade precis med Mi corazon som kommer och gör mig sällskap ikväll, det blir nog bara tv och mys ikväll och inge mission för jag är faktiskt redan väldigt trött =)

Ska vara social nu mot folket, men vi hörs imorgon under dagen (deroende på kommentarerna)

Bless n Love

Kommentarer
Postat av: Malin ;D

Läs gärna min blogg om mäns syn på kvinnor. Kommentera gärna oxå! :)

2009-09-17 @ 23:22:04
URL: http://malinahlm.blogg.se/
Postat av: Anonym

här haru en kommentaaaaaaaar.

nu ska jaggå och sova.

2009-09-17 @ 23:35:41
Postat av: savanah

de löögnt binta :D

2009-09-17 @ 23:47:45
URL: http://sabobone.devote.se
Postat av: Mey

Mi corazon? Vem är det?

2009-09-18 @ 01:07:10
Postat av: A

vart går du ut om du går ut i stockholm? & var går du ut i uppsala?

2009-09-18 @ 12:42:59
Postat av: shajwan

känner mig efter i dansen :( måste lära mig koregrafin snabbt !

2009-09-18 @ 22:42:24
URL: http://shajwank.blogg.se/
Postat av: jasmine

På dina klasser i stockolm, får man lär sig att i princip dansa som dig? Diggar att du kör den stilen av dancehall som du gör för det är inte många som gör det här i sverige. Oftast är det mer hård dancehall med bara steg, men jag vill köra mer "kvinnligt". Skulle inte banga på att lära mig att stå på huvudet också haha :P :D så är det de du gör på dina klasser?

aja fortsätt skriv, din blogg är rolig att läsa! :)

2009-09-19 @ 10:14:29
Postat av: Anonym

jag måste säga att jag älskar ditt självförtroende när du dansar!!! det är bara så fint naturligt inte "i think i am somebody" utan bara så att man gillar dig!!

2009-09-19 @ 10:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0