Svar På Tal!

vart har du köpt din tröja där det står ''im the sweetest troublemaker'' på nånstans? och du är en grov dansare, bless!  Svar: Den är från New yorker och tack så mycket =)

Jag gillar inte att du lever på din mammas framgångar i bloggvärlden. USCH
Svar: Vilket jag verkligen inte gör ( hade varit "kändare" då, men kändisskap är inget jag strävar efter ) Hur orkar du med detta lilla blonda pojke?!

Vad är det för åldersgräns till att bli ''medlem'' i young vibez ? ..
Svar: Det är absolut ingen åldersgräns egentligen så länge du kan dansa, men jag brukar säga ungeffär 12. Igår hade vi den första audition och nästa är nu på torsdag nästa vecka klockan 17.00 kom =)


Alltså vi var typ 20 pers som stog där men hittade inte ingången... typ i en timma så vi tagga.
Svar: Vaaa, ofta? Jag och en annan tränare gick ut hela tiden för att kolla om någon inte hittade men ingen stod där. Gick ni till rätt skola? den nya brevi ica maxi? Alltså inte den gammla skolan! Om ni va vid den nya så kan jag inte förstå hur ni inte kunde hitta det finn en stor huvud entre ni hade kunnat gå in där och frågat efter studio 018s öppet hus! så hade dom visat vägen ni skulle gå, vilket bara var en korridor bort mot danssalarna! om du vill veta mer om studio018 och dansen så skriv till mailen istället. [email protected]


Kommentarer
Postat av: s

okej jag kommer dit :)

2009-09-04 @ 15:37:26
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Martin: "Lever på"? Ingen av oss "lever på" våra bloggar. Att den ena är är populär, utesluter väl inte att den andra också kan vara det? Sedan tror jag absolut inte att vi har särskilt många gemensamma läsare, utan ganska olika sorters läsare faktiskt, eftersom vi dels skriver om helt olika saker och dels skiljer väldigt mycket i ålder och dessutom har väldigt olika liv...!

2009-09-04 @ 17:39:29
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Lulu

Hej!

Läste lite längre ner att du varit gift!

När var du det? Hur länge var ni gifta? Blir ju nyfiken...

2009-09-04 @ 18:19:59
Postat av: En tacksam tjej!

Jag älskar dig och din blogg!

Jag avgudar din stil, attityd och ditt sätt att vara!

Jag älskar hur du sminkar dig ( ALLTID fint )

Jag älskar hur du svarar på elaka kommentarer som du egentligen inte borde svara på!

Jag älskar att du lever ditt eget liv och utstrålar självsäkerhet! Du är modig! Du är bäst! och du har hjälpt mig på så många sätt, tack till att du och din blogg finns och fortsätt skriva för din blogg ger mig styrka i mina mörka dar!

2009-09-04 @ 22:30:42
Postat av: Malin

Hej! Kolla in min blogg, jag har skrivit om dig, om det är okej? <33

2009-09-05 @ 17:50:44
URL: http://shlyyna.blogg.se/
Postat av: -

du kallar dej själv för blandras, då menar du alltså att det finns olika raser..?

2009-09-05 @ 20:40:23
Postat av: Nadia

jävligt fin blogg! :)

2009-09-06 @ 02:37:37
URL: http://nadiaaa.blogg.se/
Postat av: flicka

hej binta du skrev förut att de va sant att du har vart gift, får man fråga vem?, när? och hur länge det höll? haha hade ni bröllop också eller va det bara ring på fingret?

2009-09-06 @ 15:51:41
Postat av: Anonym

kan inte du lägga in bilder på dina hemmagjorda örhängen?

2009-09-06 @ 18:35:31
Postat av: Emmelist

fin blogg du har tjejen! :)



allt bra?

2009-09-08 @ 00:14:05
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0