Svar på tal!!

Edd.
Hej Binta !
Måste man kunna gå ner i spagat för att vara med i Young Vibez?
Tack
Svar: Nej det måste man inte =)

många har ställt den frågan nu, men ingen har fått nåt svar. va heter låten som du dansar till?
Svar: Jaaa och ni har visst fått svar, det hittar du HÄR =)

kan inte du lägga in bilder på dina hemmagjorda örhängen?
Svar: jag har gjort det, gå tillbaka i dom gamla inläggen så ser du fler modeller och mönster jag gjort =)


Eller hur vaddå elefantben, fett sexiga ben skulle jag vilja säga. Din kroppsform skulle jag vilja ha ;) fett nice! Undrar också vart du köpt dina tights? även om d inte är fråge stund så hoppas jag du kan svara på den frågan.. Puss och kram!
Svar: Jag har köpt dom på Gina =) hahah och tack så mycket för komplimangen =)

hej =)
hur satte du fast pärlplattan på öronkroken?
Svar: I pärl hålet bara :P

 sådäär. Det var allt för mig nu sitter jag hemma hos papis och väntar på sjutsen till Uppsala cuz im going BACK! hörs ikväll =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt den där hoodie tröjan med massa hiphop artister på? du verkar aldrig vilja svara på de...

2009-09-10 @ 20:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0