Saknaden är så stor!!!

R-Kelly - If I Could Turn Back The Hands Of Time


Christina aguilera-  Hurt



911- Heaven ( Little girl )



Snart har det gått ett år, redan. Tiden går så fort och saknaden är precis lika stor, om inte större. Dåliga saker händer alltid bra människor, jag tänker på dig ofta och undrar om du brukar höra när jag pratar med dig?. Du ger mig stöd och tröst  när det känns tungt och jag är inte längre mörkrädd, för jag vet att du alltid är med mig när det är mörkt och jag är ensam, jag kommer snart och hälsar på dig. Jag älskar dig!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde lägga in video från dansträningarna sen när dom sätter igång och när du själv dansar, du dansar sjukt bra.. :)

2009-09-09 @ 07:52:19
Postat av: Mathilda

Vilken fin design! :)

2009-09-09 @ 22:32:10
URL: http://tildagavlen.blogg.se/
Postat av: Jenni

Vem är personen som du dedikerar låtarna och texten till ?? =)

2009-09-10 @ 01:42:37
Postat av: Tara

Fint skrivet. vem är det till om man får fråga? lite privat kanske men..beklagar va som än hänt. bless

2009-09-10 @ 13:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0