Lilla Mabou har skaffat sig en egen blogg!!

Japp, nu blogger hela javla familjen, hahah det har ar inte sant alltsa. Min lillebror mabou, som ar 7ar ringde och vackte mig haromdagen och berattade stolt att han hade skaffat sig en blogg och att han hade skrivit om mig. Sen berattade han att han hade lart sig och skriva och lasa helt nu (vilket ar ett maste om man skaffar blogg...eller?) Aja lill skiten har en blogg nu iallafall och maaaaaaaanga besokare med eftersom att mamma lankat honom, kommentarerna rullar oxa in for brorshan, antar att det gar bra nu. Vi far vall se hur lange han pallar blogga och hur lange mamma orkar hjalpa honom med att laga in bilder och allt som kravs. NU sticker jag ivag och dansar hiphop/Street och ar tillbaka vid 9-10 tiden ikvall for mer uppdatering som jag "missat" att dela med mig av till er! Bless n Love!!

HAR KAN NI KLICKA OCH KOMMA TILL MABOUS BLOGG!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

finafina människa!

2009-09-07 @ 18:30:21
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Och du förstår inte vilken PAIN han är nu med sin j---la blogg! Ångrar som bara den att han lyckades övertala mig...! :-(

2009-09-07 @ 20:49:00
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0