Blackout på stan =)

I lördags så vaknade jag och vendela upp tidigt för att fixa oss, fixa mixen och klä på oss innan vi åkte mot stan där vi skulle ha dansuppvisning mellan Åhlens och forum gallerian på en liten scen. Mathilde kunde inte vara med eftersom att hon var sjuk så jag och vendela gjorde vårat bästa utan henne =). Jag måste erkänna att koreografin ser lite konstig ut, utan Mathilde. Eller inte bara för att hon är med men för att vi bara är två stycken och det var första gången som vi bara var två stycken då vi körde den. Aja det gick rätt så bra trotts att vi var as trötta och inte pallade dansa. Men jobb är jobb och måste man så måste man. Första gången vi dansade så var vi as trötta men andra gången så var det bara kul =) Efter uppvisningen så shoppade jag lite i stan och sedan så åkte vi till gränby c för att shoppa vidare. Jag och lillasyster Ice blev avsläppta hemma hos mig där jag städade och tvättade. Vi båda två var as trötta och pallade inte göra något alls, vid 12 så kom vi på att vi inte ätit något på heela dagen, inget annat än en macka till frukost så vi gick till max och käkade och efter det så gick syrran hem till sig och jag mötte upp "mi corazon" och kollade på tv en liten stund innan jag somnade =) Här har ni filmer och bilder från uppvisningen =) Bless n Love =)






Kommentarer
Postat av: Anonym

ni brukar alltid ha skitsnygga kläder men byxorna som vendela har på sig e skitfula! för övrigt verkar publiken va g

2009-09-21 @ 19:10:03
Postat av: Anonym

ni brukar alltid ha skitsnygga kläder men byxorna som vendela har på sig e skitfula! för övrigt verkade publiken va ganska lam på det här uppträdandet? :P

2009-09-21 @ 19:10:43
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Skitbra!! Ni är verkligen TUNGA!! Särskilt i den sista videon, synd att den var lite kortare bara. Ska ni inte göra en "övningsvideo"? Det är ju många läsare som vill lära sig lite grundsteg...!

2009-09-21 @ 19:45:19
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

du är grymt duktig på att dansa!!

2009-09-21 @ 21:49:48
Postat av: lou

Gillar verkligen flowet ni har fått till i koreografi på första videon. :D

2009-09-21 @ 23:14:21
URL: http://rakelnordquist.blogg.se/
Postat av: karna

Ni är fan grymma :)

Oye en tjänst/fråga, vilken är låten som spelas i första videon vid tiden: 1,45. Skulle vara underbart om du skulle vilja avslöja det :)

Ha det bra och lycka till med allt!

2009-09-22 @ 19:02:58
URL: http://anrak.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Kolla vad nice jag gjort på Blackout´s blogg:



http://blackoutdance.wordpress.com/

2009-09-22 @ 20:48:44
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: linnich

Härligt dansat (: gooodie!

2009-09-23 @ 22:15:26
URL: http://linnich.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FUCKING BRA PÅ ATT DANSA BINTA!!!! det är sjukt vilken talang du har bruden!! shit du bordfe vara så otroligt stolt över dig själv :)



(en fråga bara, kan inte du skriva upp ibland vilka låtar det är ni dansar till :)?

pussssssssss och kram

2009-09-25 @ 23:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0