Fredag =)

Fredagen började jätte bra och jag och min bästis åkte in mot stan och käkade en fet sallad på cupido (så passande) efter det så gick vi för att titta om det fanns någon som jag ville ta med mig hem men vi hittade inget, inte under stress i alla fall. Vendela, Papis och vendelas lil brotha kom coh hämtade upp mig på stan med världens finaste  konkurs bil - hahaha. Vi åkte mot stenhagen för mr. paps skulle hålla sin klass. Det var skojigt och vi flaxade runt där i danssalen. Koreografin han gjorde till eleverna var tuuung (vi borde haft den). Efter det så åkte vi hem till vendela och käkade och släppte av hennes bror för att sedan åka hem till mamma och släppa av min lille bror. Jag, vendela, Mathilde och Robin hade skit tråkigt, fick flipp och drog till Stockholm på en natt fika. Vi tog ett varv runt staden snackade innan vi hamnade på ett cafe som har djur i sina bakverk och hårstrån på mackorna och pajerna var SMAKLÖSA!! hahaha aja nog snackat om fredag, här kommer bilder från dagen i danssalen och natten i stockholm =)


Binta

Det går inte så bra i jeans :P

Binta & papis in action =)

Dancehall queen & dancehall prinsess

Vendela & Robin

Två små apor :)


Kommentarer
Postat av: Maria M

Hittade du verkligen inte någon du ville ta med dig hem? Hihihihi, eller var det en freudiansk felsägning :D

2009-09-21 @ 23:34:03
URL: http://mariasomisangen.blogg.se/
Postat av: Maria M

ps. var bara tvungen, hoppas du inte tar illa up ds.

2009-09-21 @ 23:40:55
URL: http://mariasomisangen.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Maria M: Lol

2009-09-22 @ 08:33:49
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0