Dans videor =)

Tänkte visa upp lite videor på dom som kommer att köra dansklasserna på Studio 018 i höst.
Det är inga serriösa videor som vi spelat in, utan Mathilde har bara börjat filma när vi vart i danssalen, haha.
hittade dom på Youtube och tänkte dela med mig =). Bless

Det här är Papis "Black shadow" sow som kommer att köra hiphop/Street karaktär på Fredagar =)



och Det här är Oliver som kör krumping, riiiktigt tung e han =)



Oss tjejer har ni ju sett en massa videor på men hittade faktiskt en annan video från när vi uppträdde på Urf då man ser alla hela tiden och tydligare, det blev inte lika nära. Men det är bara tre stycken av oss tjejer som kör i Blackout nu =)


Kommentarer
Postat av: Miss D

Ni är grymma!!! Älskar dancehall, fan va roligt o dansa för en sån där bra publik. Jag har en fråga vet inte om du kommer kunna svara eftersom det inte e frågestund eller så, men hur blev du så 'framgångsrik' inom dans när du aldrig tagit lektioner o så? hur har har asså din karriär eller vad man ska säga, hur började den? hur bildades zumbas osv..skulle va kul o veta hur de gick till. Min dröm e att själv kunna uppträda o så nån gång, därför jag undrar. Du är helt grym,keep it up!! /D

2009-09-14 @ 16:14:45
Postat av: MLI

kan inte du säga alla låtar ni dansar till i URF-videon? (:

2009-09-14 @ 18:07:21
Postat av: L

Hej Binta!



Jag är fortfarande intresserad av att få reda lite mer på att du varit gift, men du är ju så förtegen om det. :-/ Fast, det kanske är så du vill ha det??

2009-09-14 @ 18:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0