Är du sugen på Lapdance?

Nu tänker ni säkert: vadå lapdance, ofta jag ska stå och porra mig som en strippa på någon som sitter på en stol. Och jag säger det är långt ifrån det ni får lära er på en lapdancekurs hos Mira! Om jag säger pussycatdolls så tänker ni förmodligen : Attityd, bra dans låtar, snygga kläder, fina frisyrer och as cool dans i alla musik videor dom gjort, ni tänker bara possitivt, eller hur? (om man ej haatar dom från hjärtat, men aja ni vet vart jag vill komma).

Hur som helst så startar duktiga Mira sin lapdancekurs på carebbean dance studio på söndag klockan 14.00. och jag tycker att ni alla som gillar pussycatdolls danser ska gå dit prova på eller åtminstonde anmäla sig till hennes kurser, hon är en as grym dansare som har dansat i usa och jobbat med kända koreografer som justin timberlake och ciaras koreograf, hon är grym mira kom dit och se vad hon gör!! alla har vi en pussycatdoll innom oss ;) ett litet smakprov på mira har ni här ;) ( ps. det är för nybörjare och fortsättnings elever )



för mer Info & Anmälan
0739-366240
[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0