Veckans planer o lite annat!

Hello, nu e jag tillbaka för en uppdatering, jag har haft fullt upp i två dagar nu och det kommer faktiskt inte att bli så väldigt mycket bloggande i veckan heller för jag kommer som sagt att ha fullt upp. I söndags så gick video inspelningen med Million stylez jätte bra, jag e nöjd med min instats även om man kanske känner nu efter att man kunde gett mer, men men jag e nöjd och folket där var nöjda =). Mr. Cake gjorde en liten smyg filmning då jag skulle dansa och sjunga till låten framför kameran, vilket inte var det lättaste... men ni får ett litet smakprov. Vet inte riktigt när videon blir klar men det brukar ju ta 1-2 månader så jag lägger upp den här i bloggen när den e klar så att ni mina kära läsare får se.

Ja så vad händer nu i veckan då? JO det blir en hel del dans faktiskt börjar jobba på Dans Center i Uppsala med där jag kommer att hålla i en workshop och det blir även första lektionen för en ny mini kurs som startar där, så ni är mer än välkomna dit och dansa loss =) skriver tider, priser och vad det finns mer för workshops nu på lovet i ett annat inlägg. På torsdag är det back to Stockholm som gäller för att gå på ett viktigt möte och för att öva på en helt ny koreografi som vi ska försöka få ihop då för på fredag så ska vi showa på La Isla och dit är ni också varmt välkomna, tror även att vi kommer att vara kvar där å festa loss, om vi inte går vidare. Och på söndag är det äntligen dans i Odenplan. Så ser ungefär min vecka ut, mer eller mindre. Aa juste jag ska träna young vibez på torsdag, beroende på när vi måste vara i Stockholm.

Idag har jag i alla fall inga planer och inga måsten som måste göras, vilket är skönt, det blir min enda ickestress/vilodag så idag så ska nog jag bara ta det lugnt, kolla på film och kankse gå och sola sen, vi får se. Ville dra till Kista å shoppa lite men ingen kan följa med och jag pallar inte gå dit själv så jag hoppar nog det. Men vi hörs nog lite senare Bless =)


Saaap, kan du komma hem någon gång!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0