natti natti

Neej ni gott folk, jag passade på Sizzla idag faktiskt. Jag orkar inte, plus att jag redan har sett honom vilket absolut inte är en ursäkt för han var så otroligt bra på scenen och flippade och gjorde alla möjliga dansrörelser på reggaefestivalen för något år sedan att det var därför som jag ville se honom igen, men men en annan gång, en annan tid kankse =). Idag har jag som sagt fixat naglarna och jag blev mycket nöjd, har solat så jag e brun o fin med (som att jag inte va de innan ;) haha) Neej men det e ju så jävla skönt o ligga i värmen nu när det e så kallt ute, ligga, drömma o lyssna på musiiik, de nice =).

Har hjälpt Mathilde o Malika å boka en resa med wohooow, sooon biatches, verry sooo =). Skulle åkt till Uppsala idag egentligen, men det blev inte så, har ett paket där hemma på posten som jag måste gå och hämta ut hihi längtar. Men nu ska jag kolla på en film och sen så ska jag sova min sköna skönhetssömn för att vakna upp imorgon som den lilla prinsessan jag e ( hahahahah fy fan va ja driver, trooooo inget era bloggtorskar).

Jalla bröder, god natt!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej

Såg dig i aftonbladet idag. You go girl! Är stolt att det finns sådana som du o din Mamma !



Kram

Postat av: Roberth

Ja ni verkar vara skitfattiga NOT! Pinsamma är vad ni är!

2009-10-21 @ 15:24:34
Postat av: binta.

Roberth: asså vaa?, vad snackar du om vadå ni verkar vara skit fattigt not?... 1- jag e långt ifrån rik 2- jag e ite ett dugg pinsam!! okej om ja ens fatta va du menar!

2009-10-21 @ 16:43:12
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Äsch! Bry dig inte om Roberth, han har bara fått en "hang up" på mig! Haha. Han började med att reta sig på min debatt om Sverigedemokraterna. Kommentar 10 och 11 i detta inlägg:



http://tonarsmorsa.se/2009/10/19/vi-maste-lara-oss-att-leva-tillsammans-och-inte-hata/#comments



och sedan kommentar 7 i detta inlägg:



http://tonarsmorsa.se/2009/10/20/resan-narmar-sig/#comment-19614



Kopierat från mitt svar till honom i hans senaste kommentar hos mig:



"Till sist: om du så väldigt gärna vill slippa mig, så skulle jag börja med att tipsa om att du KAN välja att inte besöka min blogg. Det kan ju vara ett steg i rätt riktning, om du stör dig så mycket på mig!"



Hoppas han skaffar ett liv...!

2009-10-21 @ 17:15:42
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

hahaha ok nu kommer jag med en jävligt skum fråga kanske. Men alltså när man 'poppar' med rumpan sådär upp o ner lr rör höger/vänster skinka.. haha. Du vet? Är det rumpmusklerna man gör så med eller kan man göra det ändå trots att man inte har nå muskler i asset =p

2009-10-23 @ 16:54:00
Postat av: L

Hej B.

Jag har en fråga som jag velat fråga dig om länge. Men först så måste jag bara säga att jag älskar din blogg och jag älskar din stil, du är så skön. Du knäcker verkligen och önskar att jag var som dig mer eller mindre. Du är vacker med och utstrålar självsäkerhet. Jag älskar din dans stil, hur du dansar dancehall och jag har sett dig live några gånger när du har dansat med din dans grupp.



Men min fråga är om du inte kan lägga in en bild på dig när du inte har löshår?

Bless n Love right back at u!! Du är en inspiration för unga tjejer och dom borde se upp till dig som lyckats med det du vill. Själv så är jag några år äldre men önskar jag hade gjort minst hälften av sakerna som du har gjort. tacksam för svar =)

2009-10-23 @ 21:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0