Morsning korsning!

Visst är jag uppe tidigt? inte som i söndags men jag vaknade faktiskt 12 idag. Sitter och käkar frukost nu här framför datan medans jag sitter här och skriver av mig lite. Jag ska iväg snart för å få naglarna fixade, vet inte om jag vill ha vanlig manikyr eller om jag vill ha något flippat i förger eller bara något litet nagel smycke, vi får se hur det blir, efter det kanske det blir lite mer shopping i kista, om jag orkar ta mig dit.... annars så drar jag bara och solar i stället, vilket kan behövas. Nä jag sticker ibäg nu, men vi hörs lite senare mina underbara läsare!



Imorgon kommer Sizzla till Stockholm ( om han inte redan e här)
Frågan är: Ska jag gå, eller ska jag inte gå? och vem ska jag gå med? och skulle jag ångra mig om jag inte gick? hahahah vilket problem jag har =)


Kommentarer
Postat av: !:)

klart du ska gå :) varför inte liksom?

2009-10-20 @ 13:18:20
Postat av: S

Jag såg Sizzla när jag var i Gambia förra året och believe me, du kommer ångra dig om du inte går dit. Så jag tycker verkligen du ska gå dit om du diggar hans musik. :D Härlig blogg du har, och du är verkligen grym på att dansa! Ha det bra.

2009-10-20 @ 15:30:22
Postat av: En barndomsvän till Carina Holmström!

Visst heter din mamma från början Carina Holmström?

2009-10-20 @ 15:51:14
Postat av: Lisa

Läs, kanske ngt för dig: http://kenzas.se/2009/october/nelly-high-heels-party.html#comment



:)

2009-10-20 @ 19:10:29
Postat av: Jessica

jag e inne i en helt antiiii-festa mode men fan de SIZZLA vi pratar om! Vi kanske borde gå?? :D

2009-10-20 @ 23:29:33
URL: http://jessicajasmine.blogg.se/
Postat av: MLI

VART SKA SIZZLA SPELA? :O:O

2009-10-20 @ 23:49:29
Postat av: emilia

haha klart du ska dit :) jag ska dit iallafall haha

2009-10-21 @ 00:36:34
URL: http://enkeltnamn.blogg.se/
Postat av: emilia

haha ojjj såg precis att du kommentera i min blogg att du vill gå me mig på sizzla hahah.. yallah kom ;) hahaha :D



du kan lära mig lite dancehall moves HAHA

2009-10-21 @ 00:53:17
URL: http://enkeltnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0