Jobb hela natten...

Oj oj oj... och disskutionerna fortsätter, utan mig (ni får diskutera med varandra) trotts att jag har mycket att säga om varje kommentar så pallar jag inte. Jag har endå bättre saker för mig än att svara på anonyma kommentarer. Mitt liv fortsätter som sagt. Nu är jag i Stockholm och det är alla i Blackout med. Vendela är på marikas och jobbar, jessica springer runt i stan och försöker hitta kläder tills ikväll och Mathilde & Malika är på väg till mig. Jag ska möta allihopa snart och vi ska träna inför ikväll för om några timmar så ska vi uppträda på en klubb här i stockholm, vi ska uppträda och vara på plats under hela kvällen och hela natten för att underhålla folket som är där och dansa bara ( jag har världens bästa jobb )... det kommer att bli en lång och rolig kväll känner jag på mig.

Jag har suttit och kämpat och fixat med mixen ( jag verkar ha fått någon mixar uppgift i gruppen trotts att jag e fett keff på det ). Aja ikväll så har vi bestämt oss för att ha roligt och faktiskt festa loss, så vi får väll se vad som händer.. tror nog att vi kommer att ha väldigt roligt, för vi har alltid det så länge vi är tillsammans bara =). Nu ska jag kasta mig in i duschen och fixa sen platta håret, sen är det träning, träning och träääning som gäller =).
 Bless n Love.


Bild från Kryssningen direkt efter tävlingen (ja e helt svettig) haha


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Vilken härlig vinnarbild!! Jag snodde den direkt! Haha...

2009-10-02 @ 18:13:23
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: raisaaaaa

fattar inte att du pallar med den där diskussionen... SKIIIT SAMMA ...

kör på bara, folk är så jäävla AVUNDSJUUUKKAAA för dom önskar att DOM KUNDE DANSA SÅDÄR OCH VINNA SM GULD!! men det kommer dom aldrig göra.... så för att få lite rampljus så måste dom stjäla lite från dig..



skit i dom. skit i de där

jag tycker du är duktig på det du gör o de vet du om.. alla andra med

puss o kram

2009-10-02 @ 18:49:14
URL: http://metrobloggen.se/raisa
Postat av: maria

vart fixar du ditt hår? Har typ samma hårtyp som du och ditt ser alltid fint ut!=) Har du hårförlingning i?

Kram

2009-10-02 @ 21:21:12
Postat av: ÄKTA VARA

Binta du har mycket att lära dig



en vacker dag kommer du inse att du inte kan dansa dancehall

2009-10-05 @ 08:58:02
Postat av: M-B SUPPORTER

du borde spana in mulattobee.blogg.se

tjejernas favorit bloggare

2009-10-05 @ 22:22:47
Postat av: Pauline

din kropp dödar Binta!

fan älskar dig du e grym!

2009-10-06 @ 11:17:58
Postat av: Emma

snygg du är binta :)

2009-10-06 @ 18:50:53
URL: http://emmasemma.blogg.se/
Postat av: jays

Du är ju SÅ FUCKING SEXIG, förlåt att jag går rakt på sak men du e otroligt het. Synd att man knappt ser dig i uppsala längre :( har du flyttat till stockholm helt?

2009-10-14 @ 00:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0