Har du något på hjärtat?


Kommentarer
Postat av: Kochana

Tänker du plugga vidare?

När flyttar du från uppsala?

Har du pojkvän?

Hur länge bodde du i Gambia?

Vem av dina syskon umgås du mest med?

Är du muslim?

Hur lång är du?

Hur mycket väger du?

Hur ofta festar du?

2009-10-12 @ 19:58:32
Postat av: Meli

Hur började du dansa överhuvudtaget och hur blev du så framgångsrik? eftersom du inte tagit klasser och så hur började din dans-karriär eller vad man ska säga, blev du upptäckt av någon eller hur gick de till? :P

2009-10-12 @ 20:26:01
Postat av: matilda

- Har du några pirecingar, isf var?

- Vilken är din favorit tv-serie?

- Vad gick du för linje på gymnasiet?

- jobbar du med något nu?

- bor du ensam just nu?



:)

2009-10-12 @ 20:29:09
Postat av: Towe

Hej! Jag avgudar dig, vill så gärna gå i dina spår. Mitt liv går ut på att dansa, dansa, dansa. Började dansa redan vid 10-årsåldern och mitt liv kretsar bara runt det nu. Men jag tycker det är så enformigt att bara gå på dessa kurser som är endast EN gång i veckan. Helst av allt vill jag dansa varje dag.

Jag har en dröm, jag tänker ofta.. Jag skulle vilja göra något av min dans. Jag vill visa mina kunskaper. Jag och några vänner har pratat om att starta en liten dansgrupp som tränar efter skolan och hittar på egna danser osv. Men jag vet inte, det känns inte som ett steg närmare dit jag vill. Jag vill komma långt men jag vet inte hur jag ska ta mig dit ensam. Du har vunnit SM och jag undrar om du kanske har några förslag, låter kanske hur barnsligt som helst men du är ändå Uppsalas dans-drottning! Och jag tycker du kan och är grym, du är en person att se upp till om man kan dans, älskar dans och lever för dansen.



Hör gärna av dig..

Kram Towe.

2009-10-12 @ 20:36:44
URL: http://jessicatowes.blogg.se/
Postat av: Ti

Hej! Du har verkligen en toppen-blogg, och du dansar som en GUD! :D



Min fråga är: Du och dina syskon, är det några av er som har samma pappa, eller är ni alla olika på den punkten?



Kram!

2009-10-12 @ 21:00:46
Postat av: Anonym

hur kan du va så jävla vacker ? haha;)

2009-10-12 @ 21:01:59
Postat av: Lissa

Vad använder du för rakpermanent?

Om du gör hårförlägning, vilken metod använder du?

2009-10-12 @ 21:12:16
Postat av: Anonym

Hur kommer det sig att du började undervisa i dans?

Blir det någon slags "young vibez" i stockholm, i så fall, hur gammal måste man vara?

Är din mamma helsvensk? Namnet Fatou är väl afrikanskt?

Kan inte du lägga in/visa några övningar för att kunna gå ner i spagat?

Hur gammal var du när du fick tandställning och hur länge hade du det?

Varför är du så jävla bra? :D

2009-10-12 @ 21:18:09
Postat av: Anonym

hur blir ditt hår så fint? :D

2009-10-12 @ 22:30:10
Postat av: wiiie

först vill ja bara säga att du är sjukt snygg, har snygg klädstil och dansar som en gudinna :)

1. är det lättare att "shaka ass" om man har en stor rumpa?

2.är man för gammal för att dansa hos dej om man e 21år? haha

3. skulle du säga att vem som helst kan bli en bra dansare eller måste man "ha de i blodet"?

4. jobbar du bara som danslärare eller har du nått annat jobb?

2009-10-12 @ 23:12:52
Postat av: Claudia

Hur gör du när du mixar din musik ? =) och sådana här frågestunder borde du ha minst 1 gång i veckan, big up! bless

2009-10-13 @ 00:17:13
Postat av: Anonym

nämn en av dina vänner som du tycker dansar bra och varför? Vilka likheter/olikheter har du och din vän inom dansen, alltså vad skiljer era kunskaper?

2009-10-13 @ 00:29:22
Postat av: Emma

Tjaa, fettnice blog!

vilka skolor gick du på, asså låg/mellan/högstadie o gymnasium?:)



om du hade en superhjälteförmåga, vad skulle det vara? X)

2009-10-13 @ 01:06:11
Postat av: CARRO

tänkte bara fråga om du ville låna ut dina bröst för en månad eller så?du får tillbaka dom...kan även hyra magen och rumpan om det går för sig! kram från platt, randig och hängig mamma! ;)

2009-10-13 @ 13:36:51
URL: http://aliciasmama.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej,

jag undrar vilken samhäållsfråga som ligger dig närmast om hjärtat? Vad brinner du för att förändra?

Postat av: Lisa

Okej, tjejen det här är saker jag undrar över:

1. Vad var det som fick er att välja namnet Blackout?

2. Vad har du för framtidsplaner gällande dansen?

3. Vilken dansstil, som du inte lärt dig än, skulle du vilja lära dig?

4. Bor du ensam eller tsm med någon?

5. Mkt rasism på sistone. Hur ser du på n-ordet? Jag menar blir du ledsen/arg när någon kallar dig det? Brukar du använda ordet bland dina vänner?

Det finns ju en del som inte bryr sig, andra blir ledsna/arga etc. Så jag vill veta hur det är för dig.



Ha det bra! =)

2009-10-13 @ 15:08:41
Postat av: ida

vart går din drömresa? =)

2009-10-13 @ 15:36:29
URL: http://babyboniita.blogg.se/
Postat av: Anonym

känner du kenza?

2009-10-13 @ 15:40:17
Postat av: Anonym

vad anser du om tjocka dansare?

2009-10-13 @ 15:40:48
Postat av: Denise

Vad har du för tips om man vill bli vig, kunna gå ner i spagat/splitt och så? Är det bara stretcha som fan eller? :P

Lite mer privata frågor,

hur många pojkvänner har du haft?

Hur gör du om du vill haffa en kille? (verkar som att du har nån nu men om du vore singel)

När tappade du oskulden? private stuff svara bara om du vill. Bästa bloggen ha det så bra!!

2009-10-13 @ 16:01:20
Postat av: C

Bor du i uppsala eller i sthlm? varför bor du själv? hur får du tag på nya låtar eller låtar överhuvudtaget, vilken sida tex? =)

2009-10-13 @ 18:44:06
Postat av: maria

hej kan du lägga in mer video på när du dansar och tränar ochde du tränar

2009-10-13 @ 19:02:22
Postat av: §

Vad hände med din förra pojkvän:O

2009-10-13 @ 19:06:24
Postat av: Anonym

du har ju 2 systrar och nu bor du ju inte hemma nu så antagligen bråkar du kanske itne så mkt med dem. Men bråkade ni ofta innan när du bodde hemma ?

Och vad hanlade då oftast bråken om ?



har själv 2 systrar som jag älskar mer än allt annat men herregud vad vi kan ryka ihop ibland

2009-10-13 @ 19:42:20
Postat av: Anonym

Vilka betyg gick du ut med i högstadiet:P

2009-10-13 @ 20:02:25
Postat av: Anonym

En till fråga också, du nämnde nåt om solarium. Brukar du sola och isf är du inte rädd för solarium:P?

2009-10-13 @ 20:04:58
Postat av: M'

Tränar du något för att få den kropp du har? :)

2009-10-13 @ 21:20:21
Postat av: Lina

Hej! och tack för en bra blogg! :)

vart är det du flyttat? sthlm eller uppsala?

hur många timmar lägger du ner på dans i veckan typ?

hur ser en vanlig dag ut för dig? med träning och sånt?

Har du pojkvän? vem är annars "mi corazon"? ;) haha

söker du jobb oxå eller dansar du på heltid?

vem är din förebild? (inom dans)

2009-10-13 @ 21:24:36
Postat av: iQra

Heej binta , ja e själv en tjej som dansar dancehall jag o mina tjejer har startat en egen grupp som bara dansar dancehall typ ,jag diggar dig fett mkt o du e verkligne grym på dansa (:

1. hur länge har du dansat?

2. vad har du för planer med dansen ?

3. kommer du o din grupp någon gång uppträda i gbg elle halmstad? skulle vilja se er dansa :)



// bless you ..IQra

2009-10-13 @ 22:00:40
URL: http://iabdullahi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hittade din blogg nyligen och du har talang för dans alltså. Älskar dans, önskar jag kunde lära mig dansa lika bra som du gör!



Min fråga: Tror du att man kan lära sig att dansa lika bra som du ifall man bara försöker? Jag ger lätt upp även fast jag vill så gärna.

2009-10-13 @ 22:17:21
URL: http://johannnadahl.blogg.se/
Postat av: Sarah

Har du någonsin varit otrogen?

2009-10-13 @ 22:17:35
Postat av: Kochana

Några till...



Jobbar du heltid?

Vad är du för stjärntecken?

Vem är din bästa vän?

Hur bra är du på din pappas hemspråk?

Vilka nationaliteter har dina pojkvänner haft?

Faller du för en viss typ av killar?

Tror du på äktenskap?

Har du haft en god relation till dina pojkvänners föräldrar?

Har du fortfarande kvar hundarna?

Hur länge har du bott i en egen lägenhet?

Varför flyttade du hemifrån?

Hur ofta klubbar du?

Har du någon favoritdrink?

Hur länge har du rökt?

Om det vore riksdagsval nu, vilket parti hade du då röstat på?

Om du hade haft möjlighet att göra en långresa någonstans, vart hade du då i första hand åkt?

2009-10-13 @ 22:30:11
Postat av: bless

hej binta jag undrar mer hur du är som person??

bra/ dåliga egenskaper/sidor?

2009-10-13 @ 23:21:42
Postat av: C

vart är det du ska resa iväg? =)

2009-10-14 @ 00:44:59
Postat av: L

har du något tips hur man ska vara mer självsäker i sin dans? :) jag älskar att dansa men blir helt blyg & vågar inte dansa ut helt när jag går på danskurser/träningar. SKITjobbigt!

2009-10-14 @ 01:46:34
Postat av: :)

Hej binta.. jag har en fråga om the voice.. dansskolan alltså.. vet ju att du var där en vecka och tränade.. hur tyckte du att det var?? var det bra upplagt? pallade man alla lektionerna man hade planerat att ta? är det värt pengarna för 5 dagar???



:)

2009-10-14 @ 10:36:49
Postat av: =)

är du förhållande männsika el en ensamvarg?

2009-10-14 @ 12:12:44
Postat av: the real deal

FAKE DANCEHALL QUEEN !!!!

2009-10-14 @ 12:44:44
Postat av: ...

om du var en fågel vilken sort hade du varit?

2009-10-14 @ 13:26:12
Postat av: Anonym

Varför gör du ingen dvd som visar steg med mera så att man kan dansa hemma? Du är jätteduktig på det du gör!

2009-10-15 @ 01:09:32
Postat av: iQra

Heej binta , ja e själv en tjej som dansar dancehall jag o mina tjejer har startat en egen grupp som bara dansar dancehall typ ,jag diggar dig fett mkt o du e verkligne grym på dansa (:

1. hur länge har du dansat?

2. vad har du för planer med dansen ?

3. kommer du o din grupp någon gång uppträda i gbg elle halmstad? skulle vilja se er dansa :)



// bless you ..IQra



2009-10-15 @ 12:25:08
URL: http://iqraabdullahi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0