Ingen Bio blev det igår i alla fall!

Klockan är nu 15.35 och jag säger God Morgon!
Igår så var det en lugn och skön kväll och "the Family" satt och kollade på Idol tillsammans hahah. Efter idol så var det en snabb dusch för att sedan fixa iordning sig lite, jag och " soma holl " (wolof) visste inte riktigt vad vi ville göra för först så ville vi gå ut men sen så ville vi gå på bio, sen pallade jag inte med något och ville va hemma men sen så efter några timmar när vi hade kollat klart på Idol, duschat o fixat oss och myst, dansat, pratat och bara myst så bestämde vi oss för att gå ut, så det blev en taxi till Layer Cake och klockan var ca. 01.30 när vi åkte hemmifrån.

Det var inte så mycket folk ute, vilket kankse inte är så jätte konstigt eftersom att det var 5 dagar kvar till löning, så folk väntar väll och sparar sig tills nästa helg, haha. Aja jag hade hur trevligt som helst och det blev faktiskt en hel del dans och två drinkar innan det var dags att rulla hem ut från Layer Cake. Till Mc Donalds där jag mötte upp mina tjejer från Uppsala Mathilde, Malika, Vendela & Lwam. Vi käkade och snackade och gjorde lite "Waza-dance" innan det var dags för dom att åka hem till Michelle.

Själv så åkte man med Hobbi till en fest i Tensta. Det var helt okej stämning om man var sugen på att efterfesta och festa hela natten morgonen, men det ville inte jag eller "soma holl" så vi åkte hem till oss =). Aja, nu ska jag duscha igen och sen så ska jag iväg till Ruccola och käka Muuuuums!!. Tyvärr har jag inga bilder från igår, eller jo från innan vi gick ut... men det e inga "blogg-bilder" som jag vill lägga upp, så ni får vara utan och hoppas att ni pallar ta er igenom det långa inlägget endå! Bless n Love


Kommentarer
Postat av: j-girl

(suma*) hehe

2009-10-17 @ 21:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0