Valde ut några frågor som jag svarar på för idag =)

Postat av: =)
är du förhållande männsika el en ensamvarg?
Svar: Jag är nog en otroligt skön blandningö Kan ha förhållande och kan va utan. Men det e rött mysigt att ha någon att sova med på kvällarna... ja kan typ inte sova själv haha

Postat av: the real deal
FAKE DANCEHALL QUEEN !!!!
Svar: aa jag vet, det va så jävla jobbigt att inte vinna dancehall queen så jag springer och säger det till hela sverige endå. Det e såå jävla synd om mig, för jag e såå avundsjuk på hon som van. åh nu blir jag så himla ledsen för den här kommentaren =( buhuuu
ASSÅÅÅÅÅÅ... GET A LIFE (avundsjuka) BIAAATCH!


Direkt efter att ja hade vunnit, folk dödade mig med kameror och jaaaa jag e heelt svettig!! haha

Postat av: ...
om du var en fågel vilken sort hade du varit?
Svar: KOLIBRI `=D (STAVNING?)


Postat av:Varför gör du ingen dvd som visar steg med mera så att man kan dansa hemma? Du är jätteduktig på det du gör!
Svar: Hmm vet inte har inte tänkt på det. Men känner att jag inte pallar göra sånt nu, det kan jag göra när jag har tröttnat på att det aldrig händer nått nytt eller om någon kommer med det som ett erbjudande och jag får feta cash - haha nä men ärligt så har ja inte tid o pallar inte heller, men det finns några på youtube, kolla där :P

Postat av: :)
Hej binta.. jag har en fråga om the voice.. dansskolan alltså.. vet ju att du var där en vecka och tränade.. hur tyckte du att det var?? var det bra upplagt? pallade man alla lektionerna man hade planerat att ta? är det värt pengarna för 5 dagar???
:)

Svar: Jag tyckte att det var helt okej, ganska bra faktikt... gillade folket där i alla fall o lärarna e ju sköna. Det var bra upplagt och jag gick på alla kurser som jag hann med ochsom inte krockade med varandra för jag köpte vip bandet så jag fick dansa hur mycket och vad jag ville hela veckan alltså ja de e lätt värt det, du lär dig så otroligt mycket om du går på allting istället för att bara ta en klass.

Postat av: iQra
Heej binta , ja e själv en tjej som dansar dancehall jag o mina tjejer har startat en egen grupp som bara dansar dancehall typ ,jag diggar dig fett mkt o du e verkligne grym på dansa (:
1. hur länge har du dansat?
2. vad har du för planer med dansen ?
3. kommer du o din grupp någon gång uppträda i gbg elle halmstad? skulle vilja se er dansa :)
// bless you ..IQra
Svar: Åååh vad kul, BRA att det kommer lite fler dancehall grupper... mer dancehall i sverige tycker jag och tack så jätte mycket för komplimangerna =D
1- Jag har dansat till o från sedan jag var 5 år..
2- Just nu har jag ingen plan, jag tar det som det kommermen jag vill åka til USA och dansa där för någon tung koeograf =D
3- Jag vet inte riktigt, det beror ju på om någon där i från bokar mig eller min grupp, just nu lutar det åt Borlänge, Stockholm och andra ställen uppåt i Sverige. Men det skulle verkligen vara kul att komma dit och uppträda någon gång, du får vällse till så vi blir bokade annars ;) Bless


Postat av: L
har du något tips hur man ska vara mer självsäker i sin dans? :) jag älskar att dansa men blir helt blyg & vågar inte dansa ut helt när jag går på danskurser/träningar. SKITjobbigt!
Svar: åh du e en sån där jobbig "mardrömselev" nää skojja bara. Men vet du att vi lärare ser sånt och det kan verkligen vara irriterande ibland. Men tänk så här, att om du verkligen vill bli duktig så måste du ta i. Känn inte att det är pinsamt och kolla inte på hur mycket dina "grannar" eller danspertners kan eller hur bra dom gör ett steg, ställ dig längst fram vid läraren och kolla bara på dig och henne i spegeln... om du står längst bak för att du e blyg, så kommer du alltid att fuska och sen på upvisningen så kommer det att bli jobbigt för dig för då går det inte att fuska och då vill man ju göra bra ifrån sig. Såå snälla, försök att ta i.. hur "pinsamt" det än känns!


Postat av: C
vart är det du ska resa iväg? =)
Svar: Hemligt tills jag åker!

Postat av: Sarah
Har du någonsin varit otrogen?
Svar: absolut inte o kommer aldrig att vara det heller. jag har en speciell syn på sånt där alltså, and athats wrooong!

Postat av:
En till fråga också, du nämnde nåt om solarium. Brukar du sola och isf är du inte rädd för solarium:P?

Svar: Jaa jag solar, ibland har gjort det typ 4 gånger de här året och nej jag e absolut inte rädd. Det e ju inte farligt att sola, det kan vara, men jag har bra pigment som tål mycket.

Postat av: M'
Tränar du något för att få den kropp du har? :)
Svar: neej jag dansar bara och äter allt som jag vill äta, åt lixom 3 ben & Jerrys paket för någon dag sedan så aa. Jag skiter helt å hållet i vikt å sånt och FY FAN VAD JAG MÅR BRAA!! =D

Postat av: §
Vad hände med din förra pojkvän:O
Svar: han flyttade till skogaen o jag vill inte bo i skogen!! - ahaha

Postat av:
Vilka betyg gick du ut med i högstadiet:P
Svar: jag hade bra betyg minns inte riktigt hur dom såg ut, men jag har bästa betygen i vår familj ( om de e något att skryta med). Nää men i 8 & 9 så pluggade jag bra faktiskt.

Postat av: maria
hej kan du lägga in mer video på när du dansar och tränar och de du tränar
Svar: Ja när jag dansar så kan ni få se .. om dom som jag tränar vill bli filmade så kan ni få se det med.. men det tar tid alltså.. håll ut!!

Postat av: C
Bor du i uppsala eller i sthlm? varför bor du själv? hur får du tag på nya låtar eller låtar överhuvudtaget, vilken sida tex? =)
Svar: både och! haha vem vill inte bo själv? vem vill bo med jobbiga föräldrar som bara tjatar och skriker om städning o hit o dit.... hahhaha jag städar när jag vill (vilket e aldrig) jag lagar mat när jag vill (vilket blir aldrig, äter ALLTID ute) och jag svär hur mycket jag vill (varje dag) Jag går upp ur sängen när jag vill o har ingen jobbig morsa som skriker att en normal människa inte sover efter 12 och sliter upp persiennerna och säger att det ser ut som att det bor knarkare här. HAHHAHAHAHA asså ni ska höra när min mamma är igång, det e INTE latch och just därför så pallar man inte med henne, det e bara en tidsfråga innan mina systrar oxå flyttar... Ice vill ju bo med mig nu!! Jag har en kompis som skickar till mig som jobbar med sånt (det e ett utav sätten).

Postat av: Denise
Vad har du för tips om man vill bli vig, kunna gå ner i spagat/splitt och så? Är det bara stretcha som fan eller? :P
Lite mer privata frågor,
hur många pojkvänner har du haft?
Hur gör du om du vill haffa en kille? (verkar som att du har nån nu men om du vore singel)
När tappade du oskulden? private stuff svara bara om du vill. Bästa bloggen ha det så bra!!
Sveckor. Jag har haft 2 serriösa som räknas... men när jag gick i 6års så var jag pimp, hade en ny kille varje dag på dom där fråga chans tiderna, fast då pussades man ju aldrig :P haha. haa tro mig jag gör inte att skit, det e alltid killar som "haffar" mig jag lägger inte ner tid på att flörta eller så.. jage  bara mig själv o så faller som som stenar endå:P haha skojja.  Oskuldsfrågor som när, vem, var, hur, är du, är du inte osv... e portade YES fööör privat ;)var: ja stretcha mycket, gör det varje kväll efter en ordentlig uppvärmning så kan du gå ner efter MAX två

Postat av: ida
vart går din drömresa? =)
Svar: Till mitt hemland THE GAMBIA!!

Postat av:
känner du kenza?
Svar:Känner? nää verkligen inte, bekant?... aa om ens det alltså. Har festat med henne nån gång lixom. Jag va på hennes  studentskiva då hon o Nadia bjöd in mig o mina vänner... mer än så e det inte! =)

Postat av:
vad anser du om tjocka dansare?
Svar: jaa vad ska jag anse? är det någon skillnad på tjocka och smala dansare? ju mer TRÄNAD du är, desto mer orkar du.. det e den ende skillnaden, annars ere ju samma sak! (vad e tjockt dessutom? och vem avgör om man e tjock eller inte?) =)

Postat av: Malin
Hej,  jag undrar vilken samhäållsfråga som ligger dig närmast om hjärtat? Vad brinner du för att förändra?
Svar: åååh varför så svåra frågor... jag vet att det finns en massa saker som jag vill ändra på och som ligger mig nära hjärtat, men det finns inget speciellt som jag brinner för att förändra just nu... jag vill förändra med min dans, så vad jag än kan förändra till det possitiva med min dans e bra! Jag ska tänka på den och svraa djupare en annan gång!


Postat av: CARRO
tänkte bara fråga om du ville låna ut dina bröst för en månad eller så?du får tillbaka dom...kan även hyra magen och rumpan om det går för sig! kram från platt, randig och hängig mamma! ;)
Svar: hahah aaa självklart så fåru det :P om jag får låna din underbara dotter och ditt hår =)

Postat av: Emma
Tjaa, fettnice blog!
vilka skolor gick du på, asså låg/mellan/högstadie o gymnasium?:)
om du hade en superhjälteförmåga, vad skulle det vara? X)
Svar: jag säger. Bellman, frdrikabremer, Sille och GUC att läsa andras tankar!!

Postat av:
nämn en av dina vänner som du tycker dansar bra och varför? Vilka likheter/olikheter har du och din vän inom dansen, alltså vad skiljer era kunskaper?
Svar:

Postat av: Claudia
Hur gör du när du mixar din musik ? =) och sådana här frågestunder borde du ha minst 1 gång i veckan, big up! bless
Svar: haha jag använder ett mixer program och där står det ju hur man gör allt :P hahah men jag e nybörjare sp det låter inte så bra än så länge:P hahah aa men då skulle ni ju inte ha några frågor kvar att fråga.. jag har det ungeffär en gång i månaden =)

Postat av: wiiie
först vill ja bara säga att du är sjukt snygg, har snygg klädstil och dansar som en gudinna :)
1. är det lättare att "shaka ass" om man har en stor rumpa? Svar: Neej det har inget med det att göra, du måste kunna å fatta tekniken sen kanske det syns mer.. men man kan se skillnad på en svart tjej med vööörsta rumpan som bara shakar som hon vill på klubben än en om vit spinkig tjej utan rumpa kommer och gör det med teknik så kommer det att se snyggare ut på den vita tjejen öven om den svarat tjejens rumpa syns mer.
2.är man för gammal för att dansa hos dej om man e 21år? haha Svar: Nej absolut inte det finns dom som e mycket mycket myyycket äldre än dig som dansar för mig, dom flesta e fakstiskt vuxna... 18+
3. skulle du säga att vem som helst kan bli en bra dansare eller måste man "ha de i blodet"?Svar: för att bli tung, grymm/ professionell så måste man ha lite i blodet men vadå övning ger färdighet, vill du så kan du!!
4. jobbar du bara som danslärare eller har du nått annat jobb?Svar: Jag jobbar som Dansare & Danstränare!

Postat av:
hur kan du va så jävla vacker ? haha;)
Svar: hahha ja du.... lite konstig fråga, vet inte hur jag ska svara på den :P hhaa men det kanske var mer ett påstående? komplimang? aja what ever TACK SÅ JÄTTE MCYKET FÖR ATT DU TYCKER DET ;)

Postat av:
hur blir ditt hår så fint? :D
Svar: jag tvättar det ALDRIG och jag borstar det ALDRIG:P hahah skojja jag vet inte alltså jag bara gör vad jag gör och hoppas på att det ser bra ut!


Kommentarer
Postat av: m

kan inte du visa klipp på när du vann dancehall queen asso själva uppträdandet :)

2009-10-16 @ 18:01:36
Postat av: Lil B

nej för det finns inte på film eftersom att jag inte hade planerat att delta för jag fick inte vara med av min farbror som annordnar det, vet ej om någon fr¨n publiken filmade men jag har inte det iaf och jag har letat på youtube :P så tyvärr

2009-10-16 @ 18:51:14
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det inte nån släkting till dig som har dancehall tävlingen? Hört att det är din morbror elr något men vet inte :P

2009-10-17 @ 12:59:17
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

"hahhaha jag städar när jag vill (vilket e aldrig) jag lagar mat när jag vill (vilket blir aldrig, äter ALLTID ute) och jag svär hur mycket jag vill (varje dag)"



KAN det vara en anledning till att mamma tjatar, kanske? :-P

2009-10-18 @ 09:13:30
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0