waawaa ....

Driver ni med attt ge mig 28 kommentarer på ett inlägg där jag säger att vi ska gå vidare? okej visst inte ni som kommenterat om dom olika dansgrupperna eller dancehall grejer eller dessa heters kommentarer . Utan ni som fortsätter att snacka om Reggaeton. Och ja tyck att jag är respektlös men alltså jag ogillar reggaeton, det är en musik genre jag absolut inte har på min ipod eller dansar till i vanliga fall, såg det som en kul grej det här med tävlingen och om vinsten inte hade varit det den var så kanske jag inte ens hade ställt upp, inte ens för skojsskull. Jaaa ni gott folk va ska man säga jag ogillar även punk musik och hårdrocksmusik och opera, men dessa ogillar jag dock mer än reggaeton. Ni behöver ju inte sitta och grina bara för att jag dissar reggaeton musiken just nu som att det inte finns musik som ni inte gillar? slår vad om att hälften av er hatar dancehall, vad är grejen? det är min blogg jag skriver vad jag gillar och ogillar lixom. Nu så är det i alla fall så att jag tävlade i detta för jag såg det som en rolig grej från början och sedan när man kunde vinna 5 lax på att bara göra det jag gillar (dansa) så var det ju bara ännu bättre. =) Och jag vann ju, så varför hålla på? och varför skrev ni inget på dom olika delfinalerna när jag kom vidare i tävlingen? är det så att avundsjukan över att jag vann får er att bry er ännu mer?, aja det var allt. NU tänker jag inte svara mer på det här.

Är i Stockholm med Vendela, Jessica och Essma just nu och vi sitter här och chillar, nu ska jag tillbaka till Uppsala för att fortsätta packa ner allting i min lägenhet för som ni inte vet (ja skriver ej allt i bloggen) så flyttar jag klockan 12.00 imorgon på morgonen/dagen till ett fint litet o mysigt ställe =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du flytta till sthlm nu lr blir du kvar i uppsala? grym blogg, grym dans, och fyfan grymt utseende!



one love!

2009-10-01 @ 13:17:53
Postat av: UHM

DU TOG BORT ALLA DINA KOMMENTARER FÖR ATT VI HAR RÄTT OCH DU HAR JÄVLIGT FEL FULA ÄCKLIGA HORA

2009-10-01 @ 15:13:53
Postat av: Claudia

Asså binta gör inte myror till elefanter, skit i vad dom kommenterar..det är sånt man måste ta med en nypa salt när man har en blogg..det kommer alltid finnas hateers och ju mer du svarar eller tar åt dig ju mer kommer dom komma.. din blogg är fett rolig annars, big ups men lägg in lite mer videos och mindre text på HATERS så blir den ännu bättre =) bleeess B!

2009-10-01 @ 15:36:23
Postat av: Alexander!

UHM shit vågade du inte lägga ut ditt riktiga namn lr? asså människa påriktigt har du inget liv som sitter och läser en blogg du ändå inte verkar gilla? Binta har inte bett dig komma in hit och störa dig på henne! Åh snälla har du sett ditt ansikte dom senaste åren lr? Fan skäms på dig som kallar henne ful! Men aa fan ja förstår varför du säger hora jag menar hon skulle åtminstånde kunna få betalt medans du verkar få betala för att få något!

2009-10-01 @ 19:35:15
Postat av: Anonym

"Jag håller med Wendy och den andra, kunde inte sagt det bättre själv.

Gillar din dans, men det finns så mkt mer inom dancehall.

Du borde avancera din stil lite and it would be so much more. Tycker du dansar bra... För att vara i Sverige. Eftersom dancehall inte e så stort här.



Detsamma gäller musiken ni har på era uppträdanden, lite uppdatering skulle ej skada!



Ta det inte som kritik utan ta det som råd, för jag vill att ni ska lyckas ;)"



skrev jag tidigare.. Och jag menar det verkligen.

Ni har verkligen potential. Och ja, jag kan dansa, dock inte på er nivå, ärligt talat.

Vill verkligen se er utvecklas!



Blackout och Skillz dansar helt olika. Ni dansar mer "feminint" och de lite mer vanlig dancehall, lite mer "steg"..

Jag tycker båda grupperna e duktiga, jag föredrar en mix av båda =D



Den där kommentaren om att Vendela kom så långt för att hon e "tjock".... Jag tror absoluut inte det. Tvärtom.

Att hon hade vunnit om hon inte hade vart lite större.



Byter samtalsämne helt och hållet nu, kan du inte berätta lite om din "corazon"?

Vem e han? Hur träffades ni?



Good luck girls!

2009-10-01 @ 21:32:12
Postat av: Anonym

DU ÄR GRYYYYM

2009-10-01 @ 22:11:01
Postat av: ERIS

(förlåt till binta att jag använder din blogg såhär)



TILL "STOCKHOLM" OCH "JODIE VIRGO":



Okej. Om man är gillar dancehall och är vit så är man patetisk och har för mycket fritid men det gäller tydligen inte svarta?



Vad ska man göra om man är vit eller svensk då, SNÄLLA DELA MED ER NI SOM VET SÅ MYCKET!



Hur får vi dansa? Vilken musik får vi gilla?



Jodie kan inte du visa oss classy och original, lägg upp en video, jag vill så extreemt gärna veta vem du är, kom igen!

Du smutskastar ju folk hejvilt så kan man inte få veta? Är det några fler du ska snacka skit om, mike kanske? Eller just det han är svart så han är safe eller? Crime squad duger väl säkert inte heller för att de befinner sig i sverige.



På vilket sätt leker vita tjejer jamaicaner? Så man får alltså skylla sig själv om man föddes som vit, synd, inget man kan göra för så fort man närmar sig dancehall är man bara en liten wannabehora. Hör du inte hur det låter?



JAG ÄR VIT, JAG ÄR ZIGENARE, JAG SKÄMS INTE MEN DET MENAR NI ATT JAG BORDE GÖRA för att jag gillar dancehallmusik och är intresserad av kulturen utan att ha afrikanska rötter.



Vad ska man göra för att inte vara en wannabe i era ögon (förutom att inte vara vit), vad ska man göra för att inte vara för kaxig i era ögon (inte synas inte höras) ?



Men framförallt så vill jag veta: vilka fan är ni, vad gör ni och varför tror ni att ni vet allt?



Jag är så jävla trött på er internettuffa rasister alltså, det räcker med info14 och svenska motståndsrörelsen, ska vi få en jamaicaner som hatar svenskar i sverige också?

Jag vill veta hur ni tänker.

Maila mig och förklara vad fan ni är ute efter med att komma med såna här uttalanden.



[email protected]

2009-10-01 @ 22:28:00
Postat av: orka

asså orka med ppl som satsar på dans som karriär överhuvud taget!! dancehall this, reggaeton that? orka...



2009-10-02 @ 10:47:34
Postat av: jonna

klickade mej in på din blogg binta och fick syn på de här tjafset... att männniskor inte skämms!... men men som sagt lät och sitta bakom en dataskärm och vara kaxig...



håller med förra inlägget, vad fan ska man göra nmär man är vit och svensk då? satsa på sm i smmågrodorna och lyssna på sven-ingvars eller nått... ? alltså jag ryser... hatar ALLT som har med rasism och "raskategorisering"... kan man inte bara få vara en person och inte en ras eller hudfärg...?



och sist men inte minst..alla som säger att publiken skrek när vendela dansade på sm för att hon är "tjock" och allt de där tjafset, jag kan bara upplysa er om att jag var där och kan garantera att publiken skrek inte för att hon va "tjock" utan för att hon va GRYYM!! (du va också grym binta, de vet du;)) så PUNKT på de.



bless

2009-10-02 @ 13:38:34
Postat av: Anonym

känns som att naz härmar dig me bloggen haha

2009-10-02 @ 15:13:35
Postat av: Siima

hahaha "satsa på små grodorna"...

2009-10-02 @ 15:37:21
URL: http://siimamizher.blogg.se/
Postat av: dilay

jag undrar om du äter strikt ellr något =)?

eller käkar du bara?

du e fett grym!

keep it up, you're gonna make it :D

2009-10-02 @ 16:58:27
Postat av: Na0mI

shuu, vill bara säga att din blogg är skitbra och du är en grym dansare! men en sak som jag tycker är skiiitjobbigt(har inget med dig att göra Binta) är alla skiiiiiit hateeers, jag vet att det är p.g.a. att de är osäkra men man blir ändå så grovt frustrerad av att läsa dem för att de verkar aldrig få in nåt vettigt i sin hjärna! Haha, srry för den skitlånga kommentaren men var bara tvungen att skriva av mig lite xP

2009-10-02 @ 17:41:09
Postat av: Mary

Binta jag tycker att du är en sktiskön tjej och så vidare. Mitt ursprung är cuba där är jag varje år och något man ser där är hur reggaetonen utvecklats. Killarna har blivit allt viktigare inom dansstilen och det är dom som regerar. Det finns alltså en dansstil till reggaeton som har börjat träda fram och nu handlar det inte lika mycket om hur tjejerna ska skaka rumpan

2009-10-07 @ 21:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0