Det skrämmer mig att det finns folk med sånna åsikter i sverige år 2009

Jag har inte så mycket och säga, dom flesta vet nog vad jag redan tycker om den här mannen!!. Jaha så enligt honom ska jag och mina syskon eller ja hela min familj bo i Gambia... det är helt okej bara han betalar våran Gambia biljett så skulle jag nog inte banga på att flytta dit, när ska vi åka?. Kolla på klippet gott folk och sen så kan ni ju skriva av er om vad ni tycker.... Dom som tycker att man ska "hålla sig till" folk som är från samma land som en själv oavsett om det är vänner eller förhållanden kanske håller med honom...eller?

Bless n love




OM ALLTING ENDÅ VORE SÅ LÄTT SOM ATT SKICKA TILLBAKA FOLK!! HAN HAR INGEN SKAM I KROPPEN ALLTSÅ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

patetisk kille

2009-10-21 @ 17:37:30
Postat av: Safi

Fan vad sjuk han är !

2009-10-21 @ 18:02:49
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Ess

Hoorunge! västerlänskt vet han äns va de e de finns svenkar vart farfädrar kom ifrån funikng tyskiland lr afrika. Rasse

2009-10-21 @ 18:33:57
Postat av: Lisa

Han är en i mängden...

Har du läst de senaste rubrikerna i AB?

SD's ledare Åkesson tycker att muslimer är det största hotet mot Sverige sedan någonting... kommer just nu inte på vad. Och att muslimska män är ledande bland förövare i Sverige. Skrattretande :@.



AB valde iaf att publicera debatten (artikeln) trots att de riskerade bli anmälda för hets mot folkgrupp.

Jag tycker att det är bra att AB's VD Jan publicerade debatten. Heder åt honom.

För som han säger; "Åkesson visar sitt rätta jag och vad partiet egentligen står för".

Nu citerade jag inte honom korrekt med det var nästan exakt.

2009-10-21 @ 18:48:43
Postat av: Anonym

OMG , FUCKING IDIOT HAN E

2009-10-21 @ 19:04:02
Postat av: M

De är ingen idé att ens försöka föra en dialog med dessa människor för att de ligger ingen logik bakom deras ord. De söker bara efter information för att få det att låta som så. Men problemet med såna här människor som har sådana åsikter är att de söker bara efter negativ information om människor med annan bakgrund än de själva. De är inte objektiva (ok, inte för att någon kan va helt objektiv), de försöker inte ens vara objektiva. Och positiva fakta om invandringen de förkastar dem bara, och försöker förklara om det. Det finns ingen logik i detta, bara extremt självförakt, självhat och svaghet.. detta är människor som behöver hjälp att börja älska sig själva så att de kan börja älska andra och sluta hata.

2009-10-21 @ 19:21:27
Postat av: raquel

TVI fan.

2009-10-21 @ 23:32:37
URL: http://raquel.blogg.se/
Postat av: Empress

Det han SD politikern sa, att muslimer är det största hotet, det ligger inte bara bullshit it det, eftersom ISLAM håller på att ta över världen, den har redan spridit sig över hela Nordafrika och längs med Västafrika, du ser Nigera och Gambia, Senegal, islam är stort där.

Det är med hjälpen av pengar som dom större muslimska länderna har byggt up moskeér i andra afrikanska länder, dom skänker pengar för att bygga upp religionen och alla koranskolor, och fattiga länder säger ju inte nej till hjälp.



ISLAM förändrar länderna där den sprids i, tyvärr, det går inte att förneka.



Muslimer inför sina högtider och svenskar måste anpassas till deras högtider.



Invandrare är inte tacksamma.



En sak ska ni veta..INGET ANNAT LAND I VÄRLDEN hade hjälp invandrare så mycket som sverige ger dom, med jobb, bidrag, vård och allmänt.



Om det blir krig i sverige, tror du ett land som Nigeria, Ghana, Israel, osv hade tagit emot 5000 svenskar på flykt, GETT DOM MATPENGAR, LÄGENHETER OCH VÅRD TILL ALLA DERAS BARN?



Knappast.



Invandring är bra för jobbens skull och att folk får lära känna andra kulturer



men kom fan inte och säg att det inte finns negativa saker med just invandring.



2009-10-22 @ 08:24:39
Postat av: Roberth

Han har helt rätt!! Men ni är ju så fattiga jävla stolpskott

2009-10-22 @ 08:30:57
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Empress: Vilket jäkla skitsnack du kommer med!! För det första så är inte Sverige det land som är generösast när det gäller flyktingmottagning.



jagarinte3.html" rel="nofollow">http://vittoljud.levandehistoria.se/art_jagarinte/03jagarinte3.html



Tvärt om så är det faktiskt de fattigare länderna. Till exempel vet jag att Sudan tar emot enormt mycket flyktingar, trots att de själv inte är ett välfärdsland. Du kan dessutom inte jämföra att man i Sverige får utbildning och bidrag, när dessa andra länder inte har samma samhällsuppbyggnad och inte heller har det för sin egen befolkning!



"Det är med hjälpen av pengar som dom större muslimska länderna har byggt up moskeér i andra afrikanska länder, dom skänker pengar för att bygga upp religionen och alla koranskolor, och fattiga länder säger ju inte nej till hjälp."



Hur tror du kyrkorna i dessa länder finansieras?



Roberth: (Jaså, du har hittat hit också nu?) Fattig i plånboken kanske, men rik på annat som du aldrig kommer att komma i närheten av!

2009-10-22 @ 18:08:16
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Saina

=O

2009-10-22 @ 22:14:56
URL: http://sainaa.blogg.se/
Postat av: japp

vi e lika mkt svenskar som er :) Jag är född och uppvuxen i uppsala, och vart ligger de? Jo i Sverige. Det gör mig till svensk. Lycka till med att skicka hem mig. I aint leaving Sweden :)

2009-10-22 @ 22:17:20
Postat av: zel

en del svenska människor knäcker ju .. DE som har sådana här åsikter är rädda för att INVANDRARNA ska ta över Sverige, tro mig vi vill inte det heller .. Och sen undrar ni varför vi inte är tacksamma ? FÖr vad ska vi vara tacksamma över ? Visst vi får saker och ting det ska jag inte förneka men seriöst vad hände med hänsyn och respekt? Kommentarer, blickar och hela faderullan och sen förväntar sig de här människorna att man ska respektera de? Det finns inte en enda människa som skulle göra det, när man hör såna här kommentarer, då pissar vi på de.

Men människor är som de är inge och ändra på

2009-10-22 @ 22:46:22
Postat av: Malika

Asså fifan va ja stör mig på sånna människor, men tyvärr så kan man inte undvika att höra sånt. Läs lite fakta innan du ens börjar trycka på tangentbordet.

Måste ju ba påpeka en sak, WE ARE NOT GOING ANYWHERE!! kriiga på med dina åsikter.. psst han ba fattig. SLÄNG DIG I VÄGGEN FAN

2009-10-22 @ 23:40:01
Postat av: Empress

Men fatou man ska inte blunda för problemen som invandrare kommer med.



Vi som är invandrare tar aldrig upp problemen vi ser andra folkgrupper skapar.



När man får chansen att komma till ett tryggt och lite mer stabilt land så behöver man inte bete sig som ett djur och misshandla folk på gatan, våldta kvinnor, sälja droger och skapa ora och råna banker.



Vi vet att albaner, irakier, gambianer är överpresterade i dessa fallen



Kolla hur många gambianer som sitter inne på fängelser i stockholm, nigerians, albaner, irakier, svenskar osv, men du kan inte blunda för problemen.



Svenskar måste anpassas till invandrare nuförtiden och det är märkligt.



Svenska polisen är otroligt svag och kan knappt lösta några brott eftersom dom inte hinner med och klagar på att dom inte har resurser.



Faktum kvarstår, VI INVANDRARE MÅSTE SLUTA SKYDDA DOM DÅLIGA INVANDRARNA.



Jag vet att Sudan och Tchad tar emot flyktingar men vilka länder der så mycket som sverige när det gäller livet i allmänt



Dom kommer hit, dom får någonstans att bo och sova, dom får matpengar, dom får pengar för hyra, dom får hjälp med att hitta jobb, dom får gå till läkaren och tandläkaren och ingen nekar dom allmän hjälp.



Inte ens jag skulle få en sådan hjälp om jag reste till USA.



Dom bör uppskatta och vara tacksamma.



Detta gäller enbart dom blattarna som är DÅLIGA



2009-10-23 @ 08:17:35
Postat av: CARRO

Alltså det finns inga ord för honom, jävla idiotfan, utvisa honom! Vem fan är han som står och predikar om vem som får vara i Sverige och inte? Äger vi det här landet eller???? Fuck him och fuck ALLA som tänker som honom, världens länder borde vara öppna för ALLA oavsett ursprung, människor kommer hit för att vidga sina möjligheter till ett bättre liv med sin familj / för sig själv eller för att få en trygg tillvaro och utbildning, alla människor har samma rättigheter, det är jävligt lätt för honom att stå där och snacka en massa skit när han själv är svensk! änniskan saknar helt klart empati för andra människor och är helt klart känslomässigt störd, om alla tänkte som honom skulle Hitler fortfarande vara vid makten, fast över hela världen. rasistjävel!!!!!!!!!

Han är en sån man borde utvisa till världens utsatta länder så han får se utanför sin lilla svenska bubbla hur världen verkligen ser ut! Yttrandefrihet i all ära, men det är är att gå för långt. JAG BLIR SÅ JÄÄÄÄVLAAAA ARGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-23 @ 12:42:41
URL: http://aliciasmama.blogg.se/
Postat av: CARRO

Och en jävla sak till... När man bor i ett sånt här land, varför inte dela med sig av det man har? Det är sånt här som gör att man ibland skäms över sitt eget folk. Jag skäms å hans och era vägnar för att ni tycker så. De som står för de absolut grymmaste brotten i Sverige, vilka är det, jo det är faktiskt landsmän. Anders eklund + fler, Thomas Kvick, behöver man fortsätta. Dom då? Det finns svenska assholes så det räcker till också, generalisera inte!!!

2009-10-23 @ 12:53:36
URL: http://aliciasmama.blogg.se/
Postat av: K

man blir så suuuuuuuuuur av att titta/ höra på sånt. det är såna människor som gör att man skäms över att vara svensk. USCH PÅ HONOM!

2009-10-23 @ 19:23:10
Postat av: Mulatt som måste skriva av sig..

jag vet med mig själv att jag inte ska lyssna eller läsa om någon av dom främlingsfientliga partiernas åsikter just på grund av att jag blir så jävla förbannad. Det som är så synd är att det skulle aldrig gå att sätta sig ner med en av dom och prata..



angående det han sa; för det första så tycker jag att det är bra med seder från andra länder, man kan lära sig av varandra osv, ju mer kunskap man har om vad det finns för olika slags människor här i världen, desto högre tolerans för varandra.



Men jag fattar inte att han kan vara så obota korkad att tro att för att jag är född med en några nyanser mörkare hudton, har jag automatiskt andra seder?! Hur fan skulle det då vara om båda mina föräldrar var t.ex från chile, men att jag blev adopterad till Irak, då skulle väl för i helvete inte min första tanke vara att jag var katolik liksom, eftersom att alla omkring mig var muslimer. Det jag menar är att det inte är utseendet som bestämmer religion eller åsikter..För det han så fint försöker bädda in är att endast dom som ser ut som svenskar har rätten att vara svenskar, dvs att gå tillbaka till vikingatiden? Då tycker ju faktiskt jag att han på köpet kan sluta att äta sin italienska pizza, åka i sin tyska bil, sluta åka på charter resa till grekland, sluta dricka sitt kaffe från colombia och sluta klä sig i sin tröja som är gjod i kina, där har han sin vikingatid som han vill ha den!



En sak till jag frågar mig är varför i all världen skulle jag komma mer från gambia än sverige?, i sånnafall så skulle ju dom kunna skicka tillbaka mig om jag kommer dit med? Det kanske är att jag ska skylla mig själv han menar, vem vet.Men då får han fan i mig göra det också, han är varken vare sig blond eller blåögd, vart vill idioten liksom att man ska dra gränsen?..



aja nu måste jag sluta skriva, det blev typ en bok :P Tack iaf för en så bra blogg! :)

2009-10-23 @ 19:25:57
Postat av: Malin

Hej

Blir så förbannad av detta! Ta en titt in på min blogg. Lite längre ner finns ett blogginlägg om detta. Jag är så arg! Han är säkert fjärdedelsfinne själv så att han skulle få åka tillbaka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0