50 snabb frågor

senaste:
1. mening du sa : Hejdå till Sandra
2. personen du chattade med: DeyDey & Negin
3. du fick sms av: Kungen
4. du kramade?: Lillasyster Isatou


idag
5. kläder: Svarta Jeans, Gult långt linne och en kofta
6. bättre än igår: Ja


imorgon:
7. är det: Dans & mix som gäller
8. planer: Dansa och få ihop en bra energi

favorit:
10. nummer: 2
11. färg: varierar, beroende vad färgen ska vara på.
12. årstid: Sommar är väl ganska självklart?!


frågor och svar:
13. saknar du någon? JA. Sap, farmor, farbröder, Lill kusinen
14. humör för tillfället? Sliten och trött
15. det första du gjorde i morse: Somnade om.
16. vad åt du sist?: två mackor & ett glas oboy - muums
17. vad irriterar du dig på? Att mitt knä är skadat & är ett litet hinder i dansen.
19. vem tänker du på just nu? Lillebror
20. tror du att personen tänker på dig med?han sover som en stock, men han kankse drömmer om mig :P
21. vart reste du sist? utomlands eller sverige? Finland & Stockholm - haha inte så exklusivt direkt
22. vad gjorde du igår kväll? hahahha umgicks med en massa folk
23. liknar du din mamma eller pappa? mamma spikat
24. ler du ofta? ja o ja, att jag gör!
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): hahahah alla 3 =)
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja, vem vet lixom...
27. i vems säng låg du i senast? Syster Jainabas, ska tillbaka om en liten stund

28. vilken färg har din tröja? vit, kofta.

sorg:
29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja, når människor dött..
30. har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja.
31. gråter du när du skadar dig? haha neej.


lycka:
32. är du en glad person? ja
33. vad gör dig glad? vänner, familj, lyckliga stunder =)
34. önskar du att du var lyckligare? nej inte just nu, det är toppen
36. kan musik göra dig glad? Så klart =)


kärlek:
37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig!"? alla älskar mig...
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? ja, man säger ju det bara till folk som man verkligen älskar
39. har du en flick/pojkvän? Bara flickvän =)
40. är du nöjd med det? ja absolut
41. är du kär? njaaej det kan man ju inte påstå direkt

hat:
41. vem hatar du verkligen?Jag hatar ingen, jag ogillar bara...
42. har du någonsin gjort en hat-lista? hahahaha nej vem fan gär det?
43. är du en mobbare? nej jag ÄR ingen mobbade, snarare offret ;)
44. har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? Ja alltid när jag blir arg. men det är bättre än att slåss ;)
45. har du blivit sviken någon gång? ja

Skolan:
46. gillar du skolan?Jag gillaDE skolan ja ;)
48. värsta ämne? matte
49. har du spytt i skolan nån gång? nej
50. är skolmaten god? aaa våran var =)


Kommentarer
Postat av: L

Hej, undrar om hur du gör dina örhängen exakt, spec flugsvampsörhängena, dom är grymma....

2009-05-12 @ 10:53:08
Postat av: Lill B

L: hejsan jag gör dom med pärlor och plattor, sen är det bara att följa ett mönster eller sitta och försöka tills det blir bra bara =)

2009-05-13 @ 12:17:50
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0