Dans & ytterligare en studentskiva i Stockholm med tjejerna!

Nu är jag klarvaken och idag har jag en massa saker att göra. Nu först så ska jag ta och hoppa in i duschen, sen så måste jag in till stan för att förminska världens finaste klocka som jag vill ha på mig ikväll. Efter det så måste jag ta en liten snabb runda förbi H&M för att sedan röra mig mot Stenhagen. I stenhagen är det dans som gäller för Young Vibez dom ska uppträda för första gången bakom en kille som ska sjunga live och även någon minut ifrån deras egna koreografi. Jag älskar mina dans tjejer, dom är så sjuuukt duktiga!!

Ikväll drar vi till Stockholm hela tjej ligan dom som hänger på är Sandra(som inte har någon blogg) Mathilde (Kusin,bästis & danspartner) Vendela (vän & Danspratner) Saptieu ( Kusin & bästis). Vi ska till LaRoy i Stockholm som sagt på studentskiva, det är en vän till mig som har skiva och det är så skönt för det är INGET tema, Yes! Det kommer nog därför att bli väldigt dålig uppdatering tills imorgon, men ni får hålla ut. Jag har ju uppdaterat flitigt nu dom senaste dagarna & jag slår vad om att ni inte hunnit läsa igenom allt...eller hur?! Bra nu har ni något att göra om ni behöver fördriga tiden lite!

Bless N Love

& Glöm inte att kommentera, MERA!!




Kommentarer
Postat av: savanah

bullet va? :D

2009-05-13 @ 13:47:20
URL: http://sabobone.blogg.se/
Postat av: din boss Xaptoyo

MUHAHAHAHHAHAHAHHA BULLLET !!! HAHAHAHAHA

2009-05-13 @ 18:02:53
URL: http://smooveSAP.devote.se
Postat av: natta

du blir sjukt bra på bilder !!

2009-05-13 @ 22:40:53
Postat av: Sepideh

det är ju bara för du är så duktig, älskade tränare :*

2009-05-13 @ 22:48:09
URL: http://sdelparastaran.blogg.se/
Postat av: aida

OMG savi jag tänkte preciiiis skriva: bullet va? sen såg jag att du hade skrivit de, likiiiiiis :D



va händer binta, bullet o grejjer, ere oficiellt nu ällläääh ;);)

2009-05-14 @ 00:38:56
URL: http://aidarita.blogg.se/
Postat av: WHAT!?

omg mobbad, stalker efteer kenza eller?

2009-05-14 @ 12:12:15
Postat av: sap - till din ära

om binta var en stalker så skulle binta alrdig kunna kommma in på kenzas student skiva eftersom att det var ändas VÄNNER som fick biljetter, kenza och binta går way back och det va kenza och nadia som VILLE att binta skulle komma dit och flippa, så vem du än är , du e JALLOWS blood!

2009-05-14 @ 13:57:21
URL: http://smooveSAP.devote.se
Postat av: whaaaaaaaaat

snälla hon snacka själv skit om kenza, att "hon inte alls va så fin" då hennes tonarsmorsa va på nån prisutdelning för bloggare = bintan har inte sett kenzan innan dess ;)

och you're wrong hunny, vem som helst kunde komma in efter klockan tolv, TOM DU! (:

2009-05-14 @ 21:56:50
Postat av: Anonym

men men, ja kan ju även ha fel. TOM JAG kan ha fel hihi.

detta är iaf vad ja förstått av bintans blogg!

2009-05-14 @ 22:04:27
Postat av: sam

hahahaha så sant, minns också det där med prisutdelningen.

2009-05-14 @ 22:55:43
Postat av: Midia

Asså "WHAT?!" fett mobbad människa du är som ens bryr sig och kommenterar något sånt.

Avundsjukan glänser rakt genom dig.

get help

2009-05-14 @ 23:36:59
URL: http://miidia.blogg.se/
Postat av: Binta

Till mina 3 bullet tjejer: hahaha aa det är bullet som gäller =)ni e bäst!!



natta: Ja jag e ju en sån där människa som faktisk blir bättre på bilder än verklighet fotogenisk. tack så mycket =)



Sepideh: och jag är en sjukt stolt tränare =)



och vad är det här för samtalsämne?, skämtar ni med mig?! :



WHAT!? : Jag stalkar inte efter någon om inte hon hade bjudigt in mig till hennes student skiva så hade jag ALDRIG gått dit eller ens kommit in!!



Sap: kunde inte sagt det bättre själv!



whaaaaaaaaat: 1- hon va galet snygg igår, kenza alltså. 2- jag tycker att hon e som mig fotogenisk.. snyggare på bild än i verklighet... men tro mig jag är jävligt snygg i verkligheten med precis som hon, vi vet bara hur man gör det extra på bild! 3- nej bara stamgäster fick komma efter klockan 24.00 sa Nadia som oxå hade skiva, klart och tydligt till mig!! jag va där och såg hur folk blev NEKADE så hårt. som att det ens va värsta grejen, nu har du fakta =)



Sam: vad bra att du minns då. För skulle du inte göra det så kan du gå tillbaka till inlägget och se vad jag skrev om den underbara kvällen =)



Midia: haha din lilla skit... kom i tid till träningen imorgon!!







2009-05-15 @ 05:00:13
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0