Pärplattor =)

Ingenting av det jag behövde få gjort, har jag gjort idag. Allt har bara varit en enda stor stress klump imagen. Någonting stort är på gång hörre ni, ni...  Jag har ialla fall hunnit med å tvätta idag, visst är jag duktig. Imorgon är det träning för mellan gruppen & hård träning för vibzarna  som gäller eftersom att dom ska bland annat tävla i helgen =)

Jag ska till tandis ( tandläkaren) tidigt på morgonen med ( hatar att jag alltid får sånna sjukt tidiga tider där). Dom ska laga någon tand i fram ( Inget hål) eftersom att jag slitit/bitit sönder den,  det är inget som syns om man inte är tandläkare och har ett jobba där man stirrar in i käftar dagligen.. då kankse man ser det. Snart ryker min räls med =/

Jag har absolut inte gjort ett enda piss som är viktigt idag. Har däremot suttit och gjort en massa massa pärlplattor med min loveley kuz sap. Jag måste hitta en fin present till min lillasyster som fyller 18 på Söndag, har någon något tips till mig? Mååååååste boka in min Gambia resa snart med, det här går bara inte!! piiiz


Åh vad duktig jag är =)

Militär svampar =)

Dom här & mina nya solbrillor blir det nog invigning på imorgon =)

gjorde ett par örhängen till syrran jai med =)

Kommentarer
Postat av: Tatiana

ooohhh dom rosa kasett örhängerna vill jag ha binta :) hehe när kmr dom jag har skickat min adress o så på mailen just that u no dat sis ;)

2009-05-20 @ 11:26:44
Postat av: binta

dom rosa är till dig =)

ska bara skicka iväg dom nu =)

2009-05-20 @ 15:54:40
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Nikki

är d möjligt att du kan göra ett par till mig? Jag betalar såklart om det skulle vara så =) Bra blogg i övrigt!

2009-05-20 @ 18:26:03
Postat av: j

faan va kattiga binta :D u got style girl..haha

2009-05-20 @ 18:33:07
Postat av: Anonym

Hej hej!



jag undrar vad för slags ''krokar'' du använder för att fästa pärlplattan så att det blir ett örhänge! :)

2009-05-20 @ 18:46:10
Postat av: Raisa!!

Bajs vad jag också vill ha såna örhängen. Dock svamparna... ååh binta, vad kan jag göra för att få dom? (desperat) :P

2009-05-21 @ 14:43:52
URL: http://metrobloggen.se/raisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0