One man down!!

Igåår så hade jag såå sjukt roligt =) hahah vi var hemma hos mig först och chillade sedan så kom martin, josef och dennis för bi och tog en cigg. efter det mötte vi upp carol, hans kusin, futsum, petar och deras två tjej kompisar som satt och grillade. och jag har inte garvat så mycket som jag gjorde igår på väääldigt, väldigt länge. Här får ni se två videofilmer som sap spelade in igår under slagsmålet.- hahahhahaa

Video nr 1: Videon börjar med att jag, Hareg & petar slåss, sedan så kommer Futsum och hoppar in och efter det har vi carol som gör entré. Hareg hamnar på marken och jag och carol fortsätter slåss. (tjejerna mot killarna, förutom dennis som var tjejernas backup). Jag och carol övergår från slagsmål till kramar och slutar fred, då kommer hareg och slagsmålet är igårng igen. Det slutar med att jag hamnar på marken och någon ( tror dte var futsum eller petar) som attakerar sap(kameramannen) som börjar skriva: jag är inte meeed ( som en chicken)!!





Video nr 2: Videon börjar med att Petar har slagit ner både mig och hareg på marken ( sap ekar i bakgrunden) - haha. sedan så flyger vi på honom. Futsum och dennis står och käkar chips och kollar på, inväntar rop ifall någon skulle behöva backup. Om ni lyssnar noga så hör man Dennis, Carol och Futsum som står och peppar och säger åt mig och Hareg hur vi ska göra för att få ner Petar. Sap garvar bara, som vanligt - haha Sedan så tar petar oss båda två och kastar in oss i buskarna, men han lyckas inte få in mig så vi fortsätter och hareg dyker in igen fårn ingenstans. Lyssna på Dennis & Carol haha som kommer fram till oss för att hjälpa. sara sitter och skrattar och tittar på bara. Jag tar av mig örhängena för att inte göra illa migsjälv eller någon med dom sedan så bär petar upp mig, lämnar över mig till futsum som jag sedan kastar ner på marken. Dennis kommer för att rädda mig och hjälper mig upp och sedan så är det fred mellan mig och futsum, han står till och med framför kameran och säger: hon fick ner mig, på gud hon fick ner mig. och i mitt huvud tänker jag : Yess!!!


Kommentarer
Postat av: verro

HAHAHAHAHHH



"årets bästa video, nånsin"

asså, va? HHAHA

2009-05-23 @ 17:17:21
URL: http://kuak.blogg.se/
Postat av: NoName

HAHHAHAHAHA svär du mår inte bra, ta boooort :D

2009-05-24 @ 13:51:50
Postat av: no name

ta bort

2009-05-25 @ 20:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0