En helvild tisdagskvällsom spårade på alla sätt =)

Craazy tisdag. Började med ett ärende på stan efter det, hem hämta upp sap & vänta på Sandra för att sedan dra till stan för att möta upp tjejerna och lill syrran. Vi alla drog till grand för att se på danstävling i stilarna huse, locking, popping & brakedance. Alla var verkligen jätte duktiga men hansom van var absolt helt klart bäst och tvåan var e riktigt tung popping tjej =)

Efter det så tog jag, Diana, sap & sandra en promenad hem till diana och började laga mat. Det blev lövbiff och det var hur gott som helst, helt hungriga tjejer ;) haha. Under kvällen härjade vi med det ena och det andra och det blev välldigt mycket skratt och sågningar på hög nivår! Jag pratade mestadels av kvällen i telefonen om väldigt viktiga saker som har hänt med en speciell person.

Vi gick och la oss sjuuukt sent, vid 7 tiden på morgonen och jag deckade fiiint med diana i den stora sängen. Sap & sandra sov i den lilla under oss. Nu är jag vaken för dagen och ska röra mig hemmåt alldeles strax med tjejerna. Det är soligt ute men inte så varm och lite längre bort är det gråa moln, hoppas bar det inte kommer att börja regna =(

Hoppas ni får en bra da =) min da kommer att bli sjukt bra tror jag =)

Bless n Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0