Kvällen var BRUTAL!!! Bääm, där satt den!!

Craaaaaaazy!!
Fy fan vad jag hade roligt på Laroy i onsdags med tjejerna (colours) på Nadia & Kenzas studentskiva. Först under dagen så var det ju tärning för Young Vibez i danssalen så direkt efter träningen så stannade jag kvar och inväntade tjejerna som anlände med kläder i massor (vi hade en varsin väska full med färger). Vi fixade o trixade med färger och dans innan vi rörde oss mot tåget som skulle ta oss till Stockholm.

Vi mötte upp Nadia lite snabbt för att hämta biljetterna, sen var det bara att rulla in och partaaa. Vi intog possition på dansgolvet så fort vi lämnat in våra FETA väskor, med extra skor, kläder o allt va de va... Vi hade en heeelt sjukt rolig kväll och alla var glada, humöret var som sagt på topp och musiken som spelades av Jayson aka. Dj baby-J var heelt sjukt bra.

Det var BRA musik heeela kvällen och till våran ära så spelade han dutty wine(andra låtar med, men "dutty" e endå original VI o vi har våra grejer för oss då!) 2 gånger åt oss och vi flippade, som vanligt. Dom som håller i stället tyckte vi va så sköna att vi var välkommna dit när vi ville (det var dansen som lockade), det var bara att säga till! Om jag säger så här: vi dansade tills fötterna inte klarade av mer ( på riktigt timmar efter timmar i sträck) så när fötterna inte klarade av mer så bytte vi från 10cm. klackar till tuunga sneekers och fortsatte att dansa tills fötterna blödde, jag lovar!!

Självklart så blev vi kvar sist, Nadia o tjejerna drog till white room medans vi drog till Village och det dröjde inte länge innan dom kom dit med. När vi var ca. 20 m utanför village på väg hem, hände det 2 väldigt jobbiga saker ( det ska alltid hända något när kvällen har varit underbar), men vi höll ihop och begav oss till Donken där vi introducerade Mc toast för Kenza & Mika haha =) Sen var kvällen slut och vi kom hem till min kusin sap ca. 07.30.

Jag kan inte förklara med ord hur lyckad kvällen blev och hur fruktansvärt roligt jag hade det, jag lovar det finns inte ord. Vissa stunder kommer jag aldrig att glömma. Taaaack så mycket tjejer  & dom killar som var inbladade i det roliga. Kvällen var sinnes sjuuuk!! Insaaane =) Tack nadia & Kenza för att ni ville ha mig & "my gang" from U town där =) Ni som inte var där får kolla på bilderna och tänka er den roligaste kvällen, så kankse ni förstår!

Sap, Jag, Mathilde & vendela

Mathilde & ett hörn av Sandra

Sap, Kenza & Jag (bilden är från Stureplan.se)

Lill B & fröken "jätte kort"!



...Mer bilder får ni imorgon (senare idag), jag måste sova nu!!
Men om ni inte kan vänta så kan ni ta en titt in HÄR och kolla lite pics, god natt!

Kommentarer
Postat av: M

vendelas länk funkar inte

2009-05-15 @ 13:14:06
Postat av: :)

hej binta, fett fina kläder ni alla hade haha, men hur känner du kenza o nadia?hihi assow hur och när lärde ni känna varann, big Love

2009-05-15 @ 14:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0