Tisdag.

Vi har 8st. deltagare i tävlingen några inlägg ner, ikväll utser jag en vinnare. Nu är jag vaken, vaknade för en liten stund sedan och ska alldeles strax hoppa in i duschen, sen vidare mot tony och sedan så ska jag iväg till stenhagen för att ha dansträning med Zumbas. Som ni ser så har jag en ny design, fixade den lite snabbt igår kväll. tyckte att det behövdes en ny, vad tycker ni? var den här finare eller den förra?.

Nu ska jag måla om mina naglar, tänkte byta färg och mönster och göra något coolt, eller något enkelt men fin. Vi får se hur det blir. Jag är helt galet sugen på Oboy men mjölken är slut och det är så otroligt irriterande för jag orkar verkligen inte gå hela vägen till heidenstam för att köpa mjölk. Det hinner jag dessutom inte med för jag har faktiskt en heldel saker att göra och fixa.

Jag ska ge er lite skäll med. Ni har blivigt helt sjukt dåliga på att kommentera, trotts att jag alltid uppdaterar er med vad jag gör, även om det blir försenat så "redovisar" jag min dag. Ni måste bli bättre på att kommentera, skriv era åsikter .. alla har ju något att säga om någonting...eller hur? förresten, såg att någon frågade hur jag gjorde mina örhängen. Det är pärlor och plattor, sedan så kan man flippa med fantasin och göra precis vad man vill, hur man vill och i vilken färg man vill. Man kan göra sjukt coola grejer bara man låter fantasin flöööda =)



Kommentarer
Postat av: Tatiana

hejhej ah det var jag som ställde den frågan :)

jag hoppas att jag får dom för att jag e varkligen inne här 24/7 läser, och kommenterar it's me !:D men dom örhängerna som du har nu den där svampen ah dom e flääshiga med ! Du är ju helt klart Bääst hela du Binta..MvH Tatiana Fonjah är ifrån camerun wiihuu !!

2009-05-12 @ 15:08:26
Postat av: natta

ska börja komentera dåå.. :)



förresten, designen är jätte fin speciellt headern men bakrunden gör mig ganska yr vet inte varför:) men den är jätte fin iallafall:)<3

2009-05-12 @ 15:15:24
Postat av: Lill B

Tatiana: haha aa jag körde ju lottdragning och det blev ju du, om det nu är samma du. Du måste iallafall gå in och maila mig, jag skrev det i ett inlägg med lite längre ner.haha aa svamparna e tunga, aa tack så mycket =)



natta: haha jaa det låter skiit bra, börja kommentera mera =) tack så mycket, jag själv är as nöjd med den =) hahah jasså, men det är säkert den gula färgen =)

2009-05-13 @ 12:22:59
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Tatiana

hahaha yes så glad jag blir:D

aah jag ska maila dig när jag kommer hem..

är i skolan nu hihi xD

taack :D

2009-05-13 @ 13:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0