Svar på tal del 2

Här kommer fler utav svaren, samma sak här, min text och mina svar är med fet svart text resten är in kompierat direkt från fråge spalten =)

har du inga hel syskon om du har det vem är det? och vilka är dina halv syskon?? ey, vad är det här med hel o hav syskon egentligen? för mig så finns det inget sånt. antingen så är man syskon eller inte, eller hur? vi har bott med varandra hela lite och är precis lika mycket syskon som någon som har samma mor och far. jag älskar och dör för mina syskon och gör inte skillnad på dom, vi har samma blod i ådrorna punkt slut. Såå tillbaka till frågan. Jag har INGA halv syskon för jag älskar dom med HELA mitt hjärta, inget halv dant här inte!
vart köper du dina smink / kläder? hmm, skriver igen när jag kommer på fler frågor ! mitt smink är från lite olika ställen, det beror på vad för slags smink det är, samma sak gäller kläder =)

tror du att det kommer bli du o khaled igen? eller är ni bara vänner? hahaha, nej nej verkligen inte.
vilka språk pratar du? jag pratar svenska och behärskar engelska väl =) Kan lite wolof med =)
vad hade du för betyg i skolan? hahha, njaa du dom är så där, om det var gymnasiet du menade ;)
när tappa du oskuld om du nu är inte oskuld..  hahaha ingen kommentar ( för privat)
hur ofta brukar du klubba? perioder, nu har jag inte gjort det på ett tag...
hur många besökare får du per dag? ungeffär 400 ( har svarat på den frågan innan i del 1)
är du nöjd med ditt utseende?  jaa jag är jätte nöjd .
föredrar du uppsala eller stockholm helst? Det beror helt å hållet på vad det handlar om...  men stockholm är niice =)
hur gammal var du första gången du smaka på alkohol ? Oj vet inte 15 kankse...?
hur länge har du rökt nu?? usch vilken fråga, men jag har rökt sedan jag var 13-14 ungeffär =( (fy skäms på mig)
brukade du festa ofta när du var under 18? haha aa vi va ett gäng tjejer som brukade härja på helgerna, det blev en del missions =)

1. Vad för dans stilar har du mer dansat förutom Dancehall? Hur länge har du dansat? Jag har dansat sedan jag var 5år. jag har åtminstonde prövat på alla dansstilar. allt från svensk folkdans till balett =)
2. Känner du dig mer gambiansk eller mer svensk? I gambia känner jag mig svensk och i sverige känner jag mig gambiansk och jag vistas ju mest i sverige så jag känner mig väll lite mer som en gambian =)
3. Vad är dina framtidsplaner just nu? Just nu hoppas jag att jag kommer in på en dansskola... sedan ska jag ta körkortet, när jag har tid och ork och efter det så blir det usa baby =)
4. Hur ser din dröm kille ut? Jag har blandad smak faktiskt. Lite halv biffig, stark och lång ( för mig som bara e 157cm)

Hej!! Jag har ställt denna fråga till dig förut men jag har inte fått något svar jag antar att du har haft mkt o göra åså. Men fråga lyder: vad heter den låten till den videoklipp som du dansar till som din dansgrupp kallar för "BINTA HAHA=)" som även ligger inne på er facebook sida? det är Danjah som sjunger och låten heter My love =)

Binta hur lång är du? Jag är inte lång alls, frågan borde va: hur kort är du?, Jag är 157cm ( yes, jag e pytteliten, lätt å ta med sig- haha)

Vart har du köpt dina shutter shades? Dom är från danmark.
Vart köper du dina kläder? överallt hahah, har någonting från varje affär å märke =)
Hur länge har du dansat? Sedan jag var 5

ÄLSKAR DIN BLOGG ! :DDDDD taaack =)

är du kristen? Neeeeeej jag är INTE kristen!!
isåfall, är du katolik, protestant, eller ortodox? som sagt, inte kristen!!

jag gillar din örhängen.. ska själv köpa lite pärlor o fixa.. men hur får man fast hänget. dvs det som man sätter i hålet i örat? Du stoppar in dom i en pärla bara =)

Vem tycker du är duktigast på att dansa i din grupp? :) Alla är helt sjukt duktiga på olika saker, men kollar man helheten på senaste videon så måste jag säga jag.

är din syster jai singel :) ? no shes not ;)

kan du inte göra en instruktionell video hur man dansar dancehall för oss som vill lära oss? :P typ enkla danssteg för nybörjare? näääej kan inte lägga upp sånna här, du får komma på mitt dansläger i sommar i stället eller ta en klass för mig till hösten =)

Kanns det Inte konstigt Att umgas med ditt ex nu efter ? Eller ar ni bra vanner nu? Ha det bast ;)  hahah att umgås med mitt x? nope jag umgås inte med något x på det sättet och nej det skulle nog inte kännas konstigt heller. Jag är faktisk bra vän med både K & fotbolls B  =)

 Det här får räcka, fler frågor får ni i ett annat inlägg =)


Kommentarer
Postat av: En svärmorsdröm

Hahahaha ojoj! Men du nu vet jag varför jag känner igen dig! Visst var du på Kenzas skiva?

2009-05-29 @ 02:35:24
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/
Postat av: En svärmorsdröm

Japp! Dock stack jag ganska tidigt! Hehe tror tom att vi satt bredvid varann:P Satt du med en mörk o lång tjej?

2009-05-29 @ 03:24:12
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/
Postat av: D

måste säga bra sak på frågan om hel och halvsyskon, känner exakt likadant! Spela roll blod hit!!

2009-05-30 @ 03:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0