Studentskiva på Göteborgsnation

Sorry för den dåliga uppdateringern under helgen.
I fredags så drog jag lite spontant iväg på min kära vän Carols studentskiva som höll på Göteborgsnation här i Uppsala (samma plats där jag hade min) det var mycket folk och det kändes verkligen skumt att gå ut i Uppsala och stöta på ett antal människor som man känner och se en massa folk som man kände igen, riktigt mysko kändes det faktiskt =)

Det var trevlig stämning lite för låg medelålder bara och självklart så kan ingen bete sig som en vuxen utan en massa bråk blir det med, det var synd... speciellt för dom som hade skivan! Musiken var inget man ville hänga i taken heller, men som sagt jag gick dit för en kompis skulle vilket man gör på studentskivor.

Vi köre en fet pizz på jalla i stan innan vi drog vidare hem till Bästis Sofia och sov. Golvet för min & saras del - haha.
Snacka om att jag hade nackspärr, rygg ont, huvudvärk och var heeelt stressad när jag vaknade!


Rebecca & Jag


Sarisen, Becca & Jag

Älskade Mohammed aka. B1 & Jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0