Gaaalen Fredag, går inte att beskriva med ord!

I fredags var en utgång absolut INTE planerad ska jag tala om för er. Kastade mig in i en taxi ca. 01.45 och åkte mot ambassadör där david guetta och kellyrowland spelade. träffade på sara av en slump och hängde i vippen och drack champange till dålig hets musik - haha drog ner till RnB golvet och skaaakade loss på shott efter shott - mumms =)

Jag blev även smyg filmad av två skumma typer som stod i ett hörn och som även smyg fotade kenza ett flertal gånger, lite läskigt kan man ju tycka. Men jag flyttade lite på mig och fortsatte göra dansgolvet osäkert helt enkelt! Jag hade en sån sjukt rolig kväll och efteråt så stog jag kenza, martin & Nadja och rappade till martins låtar, texten gick ungeffär såhär : Era horungar jag hör att ni snackar skit om oss, om våra låtar. låt oss släppa mickarna och bråka. ni rappar skit, ni rappar bajs. ni mot oss det är som skit mot nice. - hahahahha säger jag bara. Det var inte heller den enda låten vi tjejer kunde ;).

Efter det blev det en mc donalds och sedan lite Afc innan folk hoppade in i taxin hemmåt och jag och grabbarna ( yeah jag var ute med endast grabbar den kvällen) rörde oss mot kebabben för att sedan ta en taxi hemmåt. Det var ljust ute och alla var fulla och glada. Sen slocknade jag fiin fint i sängen när jag väl kom hem. Sap(kusin) kunde tyvärr inte hänga med ut, hon fick inte ens gå ut för mr. right?.. eller aaa mr. nånting!

Martin (M9) & Jag (Lill B) Bröder till döden...aiiight?!!

tvillingarna AFC, Kenza & Lill B =)

Adi ( farbror) & Lill B




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0