Dagen =)

Idag är det full rulle som gäller, en massa saker ska göras. Tvätta, städa, köpa nya pärlor, mixa låtar och bränna en massa skivor, dansträning, träna ungarna, hem till tony, möte klockan 16.00 .....hjälp :O hur ska jag hinna göra allting på så kort tid?
Det här är kanske bara en 3:e del av allt som måste göras dessutom. Jag ska typ hinna äta och gå på toa och en andra massa onödiga & viktiga saker ( skriva blogg inlägg ) hahaha. Nä nu måste jag iväg och börja med allt som måste göras, speciellt innan mamma får paniik. Hon har ju data absitinens.

Men vi hörs lite senare under dagen. hoppas ni får en bra dag Bless N Love !!


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Nej, inte abstinens, men är det för mycket begärt att kolla sin mail innan jag ska stressa iväg på en massa grejer...?

2009-05-15 @ 14:45:31
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

Du har en jättefin blogg, mycket intressant att läsa faktiskt :) Och roligt med så många fina bilder. Har även tittat in på din mammas och dina syskons bloggar. Roligt att nästan hela familjen bloggar :)



Kan du inte berätta lite om din pappa? Du har inte skrivit om honom någonstans och det vore roligt att veta.

2009-05-16 @ 01:05:45
Postat av: åsa

du é så jävla vacker binta!

2009-05-17 @ 19:20:20
URL: http://asssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0