Bäääm

Direkt sändning från saps crib. Vi fixar och trixar med hår och kläder inför en helt galen dunder kväll. Utgång?,... njaaej kanske det, vi får se hur kvällen styr upp sig om vi vill klubba eller ej, för mig kvittar det. Imorgon är det dans som gäller under hela dagen sen back to U town (förhoppningsvis) och sen vidare på måndag. Shiiiet vad jag lever livet just nu. Har det såå bra och mår så braa, allt går som det ska och det flyter på. Dansen går oxå toppen och nästa vecka är det Music jam, glöm inte å visa upp era trynen där =)

hörs o ses ikväll / imorogn   Bläss !!

Hittade precis den här gamla bilden på saps data. Det är ju några år tillbax... trorr jag var typ 15 o kände mig skit stor =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0