Aida18 år

Ännu ett stort grattis till aida som fyllde 18år igår. Och tack för ett trevligt firande!!
Det började hos Aida med tacco-middag, alkohol, trevligt sällskap och mycket folk. Vi hade  skoj, dansade skrattade och bytte om, och plötsligt så var det dress code:utgång. Alla rörde sig ut ur lägenheten och jag, sap & mona hoppade in ni taxin som skulle ta oss till mango där bullet och company väntade.

In och dansade som galningar gjorde vi, gäälet kul var det faktiskt. Vår plan var att dra till berns efter och sedan tll village,men vi kom aldrig därifån,så det blev mango hela kvällen! När vi skulle hem så blev det drama, as usuall- hahaha.( vilket passade min outfit aldeless utmärkt eftersom att det står: im the sweetest troublemaker på min t-shirt som jag hade) Jag och sap garvade högt åt pinsamma människor som inte insåg hur petade dom blivigt. Men vi lät det vara,fram till slutet då någon hade gjort bort sig väldigt mycket. tyvärr så fick fel människa åka polisbil och bli avlägsnad från platsen.

Jag och tjejerna drog till village och mötte upp min kusin alieu som var stup full och inte gillade mina shorts som ja hade på mig, haha söt e han. Och när ja och sap står och beställer i kön så dyker kenza och nadia upp och överraskar oss, fett söta =). Eter det så dök även philip och hans vän upp och en liten pratstund blev det där med. Bullet ringe och ville promt att vi skulle  sova därså vi drog dit och sov så sött =) Pics
Savi,sap & mona


sap.mona & jag

Savi

Mona o Jag

mona o jag

folk=)

hahaahha

Happy

Dresscode:trouble maker!!


=)

säääp

hahan mooona

kiss=)

bästaste kusinerna =) <3

utanför mcd =)

säääp & Jag



Kommentarer
Postat av: Läsare från sthlm:)

Nice blogg och måste även säga att du dansar grymt bra tjejen:). Jag undrar vart du har köpt den svarta shortsen? skit snygg var den.

2009-05-30 @ 22:11:39
Postat av: Tara

hahaha fett söt du är, har aldrig sett dig le såhär mycket.. Vi ses om en månad åker till Kurdistan idag!!

2009-05-31 @ 14:10:00
Postat av: lovisa

du är så fin

2009-05-31 @ 15:58:03
URL: http://peerla.blogg.se/
Postat av: Nadia

fan va fina ni e på bilderna, haha så ni fick en bild med långben number 2 iaf? måste varit för borta för att märka hahaha :P



puss babe :)

2009-05-31 @ 21:24:19
Postat av: j.j (j)

vart e din t-shirt från? skit fin :)

2009-06-01 @ 17:18:53
Postat av: ali

ft söt:)

2009-11-03 @ 14:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0