Veckans Grej (er)

Veckan..

Måndag
: Fylla 20,stockholm, fixa håret, uppsala, ta det lugnt.
Tisdag: Möte, Kolla lägenhet, Dansa,ringa tandläkaren, shoppa,systembolaget,Mixa låtar, sova.
Onsdag: Dans träning, möte, fixa å trixa med lite saker som jag inte kan avslöja än.
Torsdag: Fixa naglarna, sola, Träffa marica & dansa.
Fredag: Dansträning, Uppvisning i musikens hus med Young vibez & Zumbas, hem o ta det lugnt och sova.
Lördag: Vakna o ha panik för att inget kommer att bli klart i tid. På lördag ska jag nämligen firas med dunder o bra, mer om det kommer senare... vill inte avslöja något ännu!!
Söndag: Stockholm, Dansa, baby B och sova uuuut!!!

japp så kommer typ min vecka att se ut o jag har ingen aning om hur jag ska hinna med allt!!


Kommentarer
Postat av: anja

dansa med marica? whos that?

2009-03-03 @ 10:17:23
Postat av: Binta

Jag och marica vi ska inte dansa bara träffas ;)

2009-03-03 @ 13:11:32
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0