Ännu en underbar fredag =)

Väl hemma hos farmor så fixade vi till oss för att sedan gå ut. Farbror hade redan dragit iväg till en vän för att sedan gå direkt till Layer Cake som ligger i stureplan där vi skulle ses. Jag, Derias & Sandra går mot tunnelbanan och tpget skulle komma efter en minut då min kusin ringder och säger att han och en vän är på väg tillbaka hem till honom för han hade glömt sina pengar, dom åker bil och vi kunde åka med dom eller ta tunnelbanan, men vi väljer att "missa" tåget och vänta  på dom i tio minuter. Dom är framme och vi hoppar in. Vi pkte till ett förkrök ställe som va as coolt inrett såg precis ut som en djungel typ med palner osv..

Vi blev inte kvar där särskillt länge utan vi mötte upp farbror och grabbarna för att sedan dra vidare till Layer Cake. Jag, tjejer och Neahle åkte med i Messuts bil och dom andra åkte i en annan bil till layer cake. Vi möttes upp där utanför men min farborr hade redan smitit in före oss och Nehale, min kusin och Dennis skulle vidare till sture companiet tror ja de va men först skulle dom se till så att vi kom in.

Vi gick fram mot vakterna och då säger han med en bestämd röst att det är 25 där. Jag tänkte : faan för saihou som gick in före oss. men då säger min kusin Alieu att jag är hans kusin och att jag ska in med mina kompisar vakten säger bara okej får jag se leg tjejer och kollar på mitt leg (jag e 20) och säger:  du lite för ung. han kollar på Sandras leg ( hon e 19. blir 20 om två månader) och säger: oj oj då du var väldigt ung. han kollar tillslut på Derias leg (18 snart 19- egentligen 19 snart 20) och säger: oj oj oj aldeless för ung..

Sedan så kollar han på mig och säger det är som sagt 25 här ( dom är tydligen väldigt hårda på det) men ni kommer ENDAST in i hans sällskap ( han pekar på min kusin), och kommer ni hit själva så kommer ni absolut inte att komma in och då spelar det ingen roll om ni säger att ni har varit här tidigare, men som sagt ni kommer in i hans sällskap och jag tänkte : yeees!! Nu var vi inne och sandra och derias shottade som galningar, jag tog det lite lugnare med min drink och tog bara en shott, men jag skojjar inte när jag säger att sandra MINST tog 12 shottar - hon e craaazy - haha!!

Efter en liten stund så kom min kusin, dennis och nehale tillbaka för dom hade tråkigt på andra sidan gatan. Vi hadde fett kul och dansade hela kvällen, farbror va as full och fett rolig, hahah. När dom stängde så drog vi till max o käkade innan vi rörde oss hemmåt mot farmor igen. Utanför farmor hamnade vi tjejer i en het diskution men som slutade bra med skratt å tårar - hahah  och när vi skulle sova så gick det inte vi låg och skrattade hela natten och försökte verkligen att hålla oss för skratt men det gick inte o tillslut så väckte vi framor som sa att vi måste vara tysta och sova nu... =/ sorry farmor. Vi fnittrade en liten stund till innan vi somnade - haha här kommer MÅNGA bilder - bara för att jag är sämst på helgs uppdateringar, hoppas ni blir nöjda!(detta är en engångs grej) =)

Bintish

Sandra & Derias

Jag

Derias och Jag

Derias, Sandra & Jag

Derias & Grabbs ;)

Binta & Grabbs ;)

Kusin alieu & farbror Saihou =)

Sandra & Jag

Jag & Nehale

Kusin, Farbor, Messut & Jag

Dennis, Nehale & Sandra

Derias, Alieu, saihou, Messut, Jag, Dennis & sandra

Messut, Jag & dennis arm - haha men visst passar jag i glajjer ;)

Derias & sandra flippar på dansgolvet =)

Oh happy day!

Farbror har fått syn på något ;)

Halva messut, jag och sandra =) - de ser precis ut som att ja e på väg o ska säga något

Herr o fru glasöga!

Nehale hade bra låtar =)

Derias & nehale tar reda på hur hans nya data mobil fungerar, du vet det där med internet som derias e beroende av ;)

När vi kom hem så låg vi ju som sagt och skrattade hela natten ;) haha

Och den här bilden är bara kärlek o därför får den avsluta denna underbara fredag =)


Kommentarer
Postat av: Matina

Din blogg är grymm! Älskar också att dansa :)



http://www.matinas.blogg.se

2009-03-23 @ 13:30:24
URL: http://matinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste bara säga Mörka killar är GROVT SEXIGA!

2009-03-24 @ 09:10:32
Postat av: emma

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=147523



bli medlem och samla poäng du får gratis presentkort :) det funkar lovar!

2009-03-24 @ 15:26:19
Postat av: verro

HAHHAHAH vilken kommentar. men binta. ya know att du é het. MEN, ja é hetare :D:D:D:D:D

2009-03-24 @ 20:33:58
URL: http://adapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0