Fredag =)

Sorry för den dåliga helg-uppdateringen. Men jag har verkligen haft fullt upp hela helgen med allt mellan himmel o jord. Jag ska försöka få ner allt i bloggen nu men mitt minne är knas o jag glömmer alltid allt viktigt o roligt som händer lixom, enskilda händelser mitt i en stor grej, om man säger så.... men vi börjar med fredag.

Som ni vet så var jag på stan med syster o Sepideh och köpte en massa roligt. Efter det så hämtade vi upp lill-vovven och så var jag och syster hund vakt. Senare mot kvällen så åkte jag hem till Grabbarna men baby B för att vi skulle ut å fira Dennis som fylde år, Grattis igen broow =) Vi började förfesta, och sedan så kom även tjejerna dit.

Jag francis, Nicole och Ellelta tog taxi in till stan resten tog taxi efter oss och några tog taxin före oss... hur som helst alla kom vi in till stan och fortsatte festa där. Det var hur trevligt som helst från att kvällen började tills att den slutade då jag och baby b åkte hem till mamsen och sov.


Jag =)
Bintaa
Selam hos grabbarna



 

selaaam
Jag & Aram =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ehum...jag har för mig att du fyller år idag va? Isåfall GRATTIS på din 20-års dag! :D :D

Måste vara crazy att säga det själv :P

Hoppas du har en underbar födelsedag och glöm inte att berätta ; )

Ha det bäst, det är din dag! Big Huggs <3

2009-03-01 @ 22:58:16
Postat av: 20 år =)

Japp det gör jag.. tack så mycket =)

haha närå ja kmrberätta ALLT :D kraam <3

2009-03-02 @ 03:19:46
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0