Sthlm baby,Sthlm...

Någon frågade om jag lever.. och ja det gör jag!
men tyvärr så har jag knappt någon tid till att skriva. Jag är i stockholm med sandra och vi har en under dunderbar helg tillsammans här hos farmor/farbröderna så det blir nog uppdatering på söndag efter dansklassen och jag har en hel del bilder att bjuda på, men dom kommer nog senare. Igår var vi iallafall ute på Layer cake å föst så var vi å förfestade i gärdet, helt sjukt roligt från början tillslut =) - haha

Ikväll ska vi ut med farbror och fira (återigen) att jag fyllt 20, har fått lite presenter med .. Niiice!! =)
Ikväll kommer nog Thina o sessi kanske tillbaka till stockholm för dom åkte hem i morse. Och I morgon så ska jag dansa från 5 till 6, håller ju i dancehall klassen på caribbean dance studio. Vi hörs mer i morgon och då får ni fler detaljer och förhoppningsvis lite bilder =). Kom precis från farmor och är nu hos min farbror vi ska ta det lugnt ett tag o chilla här o planera lite inför ikväll. =)

ps. Jag ska svara på alla era frågor så fort jag får lite extra tid över till det när jag inte behöver uppdatera er om hur jag haft det. =)

Bilden: Farbror Pa å jag för ett år sen på min studentskiva =)


Kommentarer
Postat av: Zash

pssst, din banner, står coktail, inte cocktail hihi tänkte på det nu, pilla dit ett c ;) eller låt det vara. fin blogg! :)

2009-03-14 @ 18:38:36
Postat av: Binta

Zash: jag vet men jag orkar ej göra om allt, de va mkt jobb med den... det får ändras när jag gör en ny;)

2009-03-14 @ 18:54:23
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: khalifa

hallå det passar ju visst, binta COKer, en COKtail!



tänk logiskt zash. (:

2009-03-15 @ 13:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0