Fågel Bajs!

Igår så satt jag hemma hos bästis själv typ hela dagen lite senare så kom Vendela och gjorde mig sällskap och efter det så kom sofia och strax efter det så dök hedda upp och en liiten liiten kort stund efter det så kom lillasyster Isa in =)
Vi hade chillade och jag hoppade in i duschen för att fixa iordning mig innan vi skulle bege oss ut i snöovädret och hyra film, köpa pizza och en massa mat =)

Tro mig det va ett riktigt snöoväder ute. Som tur vad så blåste det inte mycket iallafall. När vi gick under några träd på vägen och min syrra tog ett kort med världens fetaste blixt så skrämde hon tydligen fåglarna som satt uppe i träddet och trädet skakade till och alla flög i väg typ. Vi blev minst lika rädda och Vendela skrek för hon trodde det va ett snöras.. öhh?! hahahah

Vi kom fram till film hyllan och stod och skulle bestämma oss vilken film vi skulle ha och då säger Hedda att jag har fått fågelbajs på luvtröjan, Hedda dör av garv och tycker att det är skiit kul samtidigt som Sofia säger : Åh neej det är ju min tröja!!. Vi kollar så att ignen annan har fått bajs på sig o jag tycker innerst inne att det va najs för det betyder ju tur om en fågel bajsar på en... eller hur?! haha Hoppas jag får fett me tur nu för klutten va inte liten.

Yeah så gick de till när syrran bokstavligeniten skrämde skiten ur fågel jäveln - haha =) Här kommer lite bilder från dagen/kvällen =)




Här har vi mitt fågelbajs och en kvinna på ett dvd fodral som sofia tyckte var lik min mamma :O ( när hon kollade snabbt)





Kommentarer
Postat av: Anonym

du passar jätte mycke i svart hår , jätte fin äru

2009-03-11 @ 20:13:29
Postat av: Tonårsmorsa

Shiit vad taskig du e Fia, hon ser ju typ ut å va 70 bast!! :-D

2009-03-11 @ 21:54:52
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

2009-03-11 @ 22:37:34
Postat av: Mirry

www.arntyochmirry.se har vi bikini-bekymmer!

Spana gärna in och tyck till!



www.arntyochmirry.se

2009-03-11 @ 22:48:21
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Sanja

hej ja måste bara få fråga, var har du köpt din svarta jacka, och när? finns den kvar ute i butikerna?

2009-03-12 @ 13:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0