Våren är på väg... tror jag!

Idag bestämde jag mig för att vakna upp väldigt tidigt för att duscha och fixa iordning mig men som vanligt så försov jag mig, attans också!! Jag fick kasta mig in i duschen sedan föna håret väldigt snabbt för att sedan röra mig mot Lundellska skolan i Uppsala eftersom att vi skulle ha dansuppvisning där.

När jag kom fram så var det bara att kasta på sig kläderna och vi han inte ens köra igenom den nya koreografin som vi hade mixat ihop med en gammal mix som även den är ner midas till några minuter, helt stel ( hann inte värma upp heller), ovig, stressad och helt ovetandes om vilken låt som kommer i vilken ordning skulle jag nu ställa mig framför väldigt många människor och dansa. Jag och hela gruppen visste att det inte kunde bli annat än kaos... och kaos är det minsta man kan säga om denna dansuppvisning!

Det var den sämsta uppvisningen som zumbas någonsin har gjort. Fy fan alltså musiken hakade upp sig mitt i allt och  ingen visste om vilken låt som kommer när osv... och från ingenstans så hoppade vendela in i min och Mathildes koreografi och gjorde helt fel och mitt i allt så tänkte jag fuck, fuck, fuck, omg. Mona dök inte heller upp, eller jo det gjorde hon... en och en halv timme efter dansuppvisningen. Yeeeah det var ju allt annat än lyckat, som ni säkert förstår.

Och endå kommer det fram en massa gulliga o snälla människor som säger att vi var skit duktiga och jag o resten av tjejerna  tänker : snällt sagt men vi vet hur det såg ut, du behöver inte ljuga - haha. aja kvar i Lundellska blev man ju ett litet tag och sedan så vandrade jag in mot stan... eller nää ja vandrade inte utan jag åkte buss!!

Väl inne i stan så ville Vendela förfölja någon, men denna någon försvann o blev upphittat när jag var påväg mot bussen så vi passade på det. Nu är jag hemma hos mamma och sitter ute i solen med en cigg och bara njuuuuter av det vackra underbara vårvädret. Åååh man blir så glad automatiskt när solen tittar fram, speciellt efter en lååång och jobbigt irriterande, slaskigt väder som det varit. Nä nu ska jag nog ta o kolla på film o umgås lite med baby bjuder på några bilder från dagen med.... hoppas att ni har haft en bra dag, ja svarar på era frågor lite senare ikväll tror jag =)






Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: Jaha okej skillat :D

2009-03-18 @ 17:44:51
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Han nehale är han finsk och gambian ?

han liknar en snubbe min kompis va kär i hahaha :D

2009-03-18 @ 18:41:17
Postat av: Anonym

ni var skit duktiga igår=), men tänkt på att inte snacka mkt när ni uppträder:P

2009-03-19 @ 12:42:09
Postat av: Binta

anonym: haha nope det är han inte ;) men jag VET vem du tänker på!! ( i think)

anonym: jaa men de va ju för att ja va sååå lack!! haha

2009-03-19 @ 13:15:05
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0