Young Vibez + Zumbas+ Videos = Dans = En bra dag - haha

Hejsan gott folk, hoppas att ni har haft en bra dag... min har varit helt duunder..
Idag så vaknade jag, eller aah klart man vaknar nån gång.. helt onödigt o skriva det egentiligen .. men men.
Som sakt så vaknade jag upp och satte mig å lyssnade igenom mixarna som jag mixade igår hemma hos hani o det lät helt okej. Jag var faktiskt duktig för den ena mixen gjorde jag heeelt själv och den andra gjordes om.

Sen var det dags för träning med Young Vibez och dom fick höra hur deras nya mix lät, tror nog att dom flesta var nöjda. det var bara sista låten som vi gjorde om. Efter en lång träning med Young Vibez så gick jag in på ica snabbt för att köpa något att äta ( eftersom att jag inte hade ätigt någonting på hela dagen :o, jag som är en sånn tjockiis :p det blev två munkar och en pucko ( jag e ju oboy beroende typ- haha)

Sen tog jag bussen mot stenhagen för att träna med Zumbas och vi gjorde en helt ny koreografi(er) till den nya mixen som vi ska uppträda med på fredag i musikenshus på det här spring grejen. det ska tydligen vara en stoor fest för högstadiet så det ska bli riktigt rolig, yeeahay =) vi uppträder vid 22.30 tiden och för er som inte köpt biljetter dit än gör det för dom e typ slutsålda, skynda.!!

Det var fett kul på träningen och det blev en del filmning eftersom att någon (som har hand om olika dansgrejer) hade bett om att få lite filmer på oss. Jag filmades även med min mobil lite snabbt av mathilde som ni ser här på bloggen o jag har öven en film på Malika & Mathilde när dom flippar på träningen - hahaha  aja ni får se själva, ska inte säga något mer =) ( tyvärr så är filmen på mig filmad från sidan (mathilde kan inet filma) men ni får völl vrida era huvuden eller den bärbara datorn om ni har. Piiiiz
Här har ni dom young Vibez (Midia fattas) Mina smutsiga små söta militärer =)

Mathilde & Mslika =)

Oxå har vi tonårsdottern med svart hår =)


Här kommer filmerna, det är inte så bra kvalité etfersom att det är filmat med en B mobil, men det duger till bloggen ;)
Malika & Mathilde =)


Jag tränar ( vrid era huvuden) haha

Kommentarer
Postat av: Black spider monkey

I love you bitches!

2009-03-05 @ 02:00:44
Postat av: Casper

Bääässssta !!!! <3

2009-03-05 @ 13:12:13
Postat av: Mia

Du är grym bruden, du kan verkligen röra din kropp!!

2009-03-05 @ 13:18:26
Postat av: Midia

Världens bästa tränare det där :)

2009-03-05 @ 21:09:55
URL: http://miidia.blogg.se/
Postat av: ...

vad heter den första låten bend over nånting ?

2009-03-05 @ 22:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0