ännu en dag hos fian ;)

Hejsan bloggen!! =)
Sitter här med sandra å små planerar helgen eftersom att vi sticker iväg någonstans som jag inet vill säga än men vi ska fortsätta fira min födelsedag.. hahahahhaha ..Nu är klockan ganska mycket och idag har jag bara varit hemma hos sofia med vendela, isa och sandra. Jag och vendela har gjort en ny par koreografi som vi ska tävla med snart, duunder .. mer om det när det blir aktuellt =) Imorgon är det dans heladagen som gäller och en rensning utav sin lägenhet är det också som gäller. Se på kvällen så kanske man drar sig hemmåt mot mamma igen, meeen jag tror inte det. Jag fick födelsedags presenter av Sofia igår med skiit fina guld örhängen (bara för att hon är min bästa vän) och en as cool nyckelring typ. Nu är sofia på jobbet och jobbar och Isa sover i sägnen jag och Sandra sitter å chillar vid tv:n /Datorn men vi ska nog sova om ett tag vi med Här får ni lite bilder... hej så länge =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0